ورود خیران به عرصه فناوری سبب شکوفایی اقتصاد می‌شود


ورود خیران به عرصه فناوری سبب شکوفایی اقتصاد می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یکی از مهم ترین منابع غنی در خراسان جنوبی را نیروی انسانی دانست و گفت: با تشکیل انجمن خیران تجاری سازی فناوری و سرمایه گذاری خیران، اقتصاد کشور شکوفا می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر عبادی بعدازظهر امروز در انجمن تجاری سازی فناوری خراسان جنوبی، اظهار کرد: انجمن خیران تجاری سازی از بزرگترین اقدامات خیر در جامعه است و کسی که کار خیر کند خداوند 10 برابر به او پاداش می دهد.

وی افزود: خراسان جنوبی منابع بسیار غنی دارد و یکی از آن منابع نیرو و سرمایه کار هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان جنوبی یک استان نمونه است و در امنیت حرف اول را در کشور می زند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: سطح معلومات و سواد در خراسان جنوبی بسیار بالا است و در عرصه های علمی خراسان جنوبی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اهمیت فن آوری در کشورهای پیشرفته، گفت: دنیای امروز دنیای فن آوری است و با فعالیت انجمن خیران تجاری سازی در استان شاهد پیشرفت های گوناگونی در عرصه های مختلف خواهیم بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال خیر، تصریح کرد: کار خیر انواع گوناگون دارد و یکی از بهترین امور خیر انجمن خیران تجاری سازی فناوری است.

حجت الاسلام عبادی افزود: با تشکیل این انجمن و سرمایه گذاری خیران اقتصاد شکوفا می شود و عده زیادی از جوانان می توانند اشتغال داشته باشند و سایه امنیت در عرصه بین الملل برای ایران به دست می آید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش سن ازدواج در کشور، تصریح کرد: هنگامی که جوان اشتغال نداشته باشد، بیکاری بر فشار می آورد و دچار بزهکاری می شود در صورتی که اگر زمینه کار برای این جوان مهیا شود زمینه خلاقیت فراهم می شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده زیادی از فارغ التحصیلان با فناوری آشنا نیستند، بیان کرد: انجمن خیران تجاری فناوری علاوه بر کمک به فناوری، به اشتغال نیز کمک می کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم با تشکیل این انجمن زمینه های اشتغال، کارآفرینی، تولید در جامعه و در خراسان جنوبی فراهم شود.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon