شهنازی: کسی از تفکرات کواچ اطلاع دقیقی ندارد

شهنازی: کسی از تفکرات کواچ اطلاع دقیقی ندارد

خبرگزاری تسنیم: مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: کسی از تفکرات کواچ در زمین والیبال اطلاع درست و دقیقی ندارد و این به سود والیبال ملی نیست.

ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دومین حضور ایران در لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: بازی‌های خوب تیم ملی والیبال در لیگ جهانی سال گذشته به خاطر تمرین‌های مستمر و مؤثری بود که از پنجم فروردین با نظارت کامل ولاسکو آغاز شد. تیم ملی برای مقابله با قدرت‌های والیبال جهان به هماهنگی بالایی نیاز داشت چون بازیکنان ما از نظر انفرادی، تجربه به مراتب کمتری نسبت به حریفان خود داشتند. نقطه قوت ما در لیگ جهانی، کار گروهی و آن هم ناشی از تمرین‌های سخت و فشرده بود. 

سرمربی فصل گذشته تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس ادامه داد: تمرین‌های تیم ملی برای لیگ جهانی 2014، دیرتر از سال گذشته و البته بدون حضور سرمربی شروع شد. در حال حاضر کسی از تفکرات کواچ در زمین والیبال اطلاع دقیقی ندارد. او  زمانی وارد ایران می‌شود که تیم ملی استرالیا برای انجام بازی‌های دوستانه وارد تهران شده است و این به سود والیبال ملی‌مان نیست. 

وی ادامه داد: در هر حال معتقدم که فدراسیون با علم و آگاهی کامل به این شرایط اقدام به عقد قرارداد با کواچ کرده و از طرفی رسیدن این مربی و تیمش به فینال سری A1 ایتالیا برای ایران یک تبلیغ مثبت به حساب می‌آید و روحیه ملی‌پوشان را بالا می‌برد ولی در مقابل عدم حضور کواچ در کنار تیم ملی به سود ما نیست. علاوه بر این پس از بازی‌های خوب تیم ملی در میادین بین المللی، توقعات مردم بسیار بالا رفته و آنها حداقل انتظار بازی‌هایی مثل سال گذشته را دارند و این توقعی کاملا منطقی است. من آرزوی بهترین‌ها را برای تمام رده‌های سنی والیبال ایران دارم و امیدوارم که شرایط سخت فعلی توسط فدراسیون والیبال مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال از 9 خرداد با بازی مقابل ایتالیا شروع می‌شود. 

انتهای پیام/  

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon