مجموعه مقالات دهمین همایش علمی خلیج فارس رونمایی می‌شود


مجموعه مقالات دهمین همایش علمی خلیج فارس رونمایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس و رئیس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان از رونمایی مجموعه مقالات دهمین همایش علمی و پژوهشی خلیج فارس در قالب کتاب دوجلدی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، علی ارسیا با اشاره به اینکه همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس با حضور معاون پژوهشی و فناوری رئیس جمهور در روز سه شنبه در بندرعباس برگزار می شود، اظهار کرد :  از مجموع 689 مقاله ارایه شده 52 مقاله برترین شناخته شده که در قالب دو کتاب ارایه می شود.

وی افزود: رویکرد این همایش ملی، علمی و پژوهشی در حوزه خلیج فارس می باشد و روزهای 9 و 10 اردیبهشت سال با حضور مقام های کشوری و پژوهشگران برجسته این حوزه برگزار می شود.

دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس بیان کرد: پس از آیین افتتاحیه این مراسم پنل های تخصصی در پنج محور مقالات ارایه می شود.

ارسیا افزود: فرهنگ هنر و معماری خلیج فارس،گردشگری خلیج فارس،ابعاد حقوق سیاسی و اجتماعی خلیج فارس ، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس و جغرافیا و محیط زیست از پنج محور مقالات است.

وی تاکید کرد: این همایش در سالن همایش های شرکت نفت در شهرک مروارید بندرعباس برگزار می شود.

دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شناساندن و شناسایی بیش از پیش نام و مزیت‌های فرهنگی و اجتماعی خلیج فارس و نیز افزایش روح همکاری جمعی، کشف و شکوفاسازی خلاقیت دانشجویی، توسط مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی  9 اردیبهشت 1393 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon