درخواست سید حسن نصرالله برای کنترل محتوای برخی شبکه‌های ماهواره‌ای از قم


درخواست سید حسن نصرالله برای کنترل محتوای برخی شبکه‌های ماهواره‌ای از قم

خبرگزاری تسنیم: استاندار قم گفت: : برادر عزیزم سید حسن نصرالله هفته گذشته هیئتی را فرستادند و من پذیرای ایشان بودم و از من خواستند که برخی از شبکه‌های ماهواره ای که از قم تغذیه می‌شوند، کنترل شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، استاندار قم که در آیین افتتاح مسجد مقدس جمکران سخن می‌گفت، از استودیوی پخش زنده مسجد جمکران به عنوان شمشیری دو لبه یاد کرد و اظهار کرد: پخش زنده مسجد جمکران اگر تاثیرگذار باشد و برنامه‌های خوبی پخش کند، برای دل دادگان امام زمان(عج) بسیار مغتنم است اما اگر برنامه‌های خوبی پخش نکند، باعث ناراحتی مردم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش تصریح کرد: امروز قم وارد عرصه جدیدی می‌شود و با افتتاح اتاق فرمان مسجد مقدس جمکران که پس از یک ماراتن بسیار نفس گیر و دشوار صورت گرفت و برای رقابت با شبکه‌های ماهواره ای مفید است.

وی افزود: برادر عزیزم سید حسن نصرالله هفته گذشته هیئتی را فرستادند و من پذیرای ایشان بودم و از من خواستند که برخی از شبکه‌های ماهواره ای که از قم تغذیه می‌شوند، کنترل شوند و گله مند بودند که چرا چنین زمینه ای در قم فراهم شده است تا برای ایشان مشکل ایجاد شود.

استاندار قم تصریح کرد: شهر قم محل تولید معارف اهل بیت(ع) است و برای توزیع این معارف باید تلاش‌های خوبی صورت گیرد که افتتاح استودیوی پخش زنده از آن جمله است و ما نیز از این اقدام صدا و سیما حمایت می‌کنیم.

صالحی منش خاطرنشان کرد: مدیرکل صدا و سیمای قم در این زمینه زحمت زیادی کشیدند که جا دارد در این مجال از ایشان تقدیر شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon