تشکیل ۳ قرارگاه مرصاد، خیبر و ذوالفقار در سال ۹۳


تشکیل 3 قرارگاه مرصاد، خیبر و ذوالفقار در سال 93

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تشکیل سه قرارگاه مرصاد، خیبر و ذوالفقار در سال ۹۳ گفت: در این میان قرارگاه مرصاد در امر مبارزه با قاچاق کالا و کنترل ورودی و خروجی‌های استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از معاونت اجتماعی ناجا، سردار کاظم مجتبایی در جلسه‌ای که در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم و با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد رویکرد پلیس را اجتماع مدار، مردم مدار و قانون مدار دانست و اظهار کرد: پلیس قم توانسته ارتباط خوبی را با مردم برقرار کرده و در جهت امنیت پایدار جایگاه قابل قبولی کسب کند.

فرمانده نیوری انتظامی قم تصریح کرد: بخش اندکی از افراد جامعه که قانون را بر نمی‌تابند و آن را زیر پا می‌گذارند و نیروی انتظامی با اقتدار با آن‌ها برخورد می‌کند.

سردار مجتبایی با بیان اینکه در سال گذشته جرائم کارکنان 23 درصد کاهش داشته دلیل عمده آن را وجود برنامه‌های ارزشی، معنوی و بصیرت افزایی کارکنان برشمرد.

وی در ادامه از تعامل با مجموعه‌های دستگاه قضایی و سپاه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) سخن گفت و ابراز امیدواری کرد: پلیس درسال 93 با برنامه ریزی بهتر، هدف گذاری مناسب‌تر و حمایت و همراهی بیشتر مردم و دستگاه‌های استان موفق‌تر عمل کند.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: در نوروز امسال که تمرینی بزرگ برای تامین امنیت در سال جاری بود، استان قم رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی با اشاره به تشکیل سه قرارگاه مرصاد، خیبر و ذوالفقار در سال 93 افزود: قرارگاه مرصاد در امر مبارزه با قاچاق کالا و کنترل ورودی و خروجی‌های استان فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان وظیفه قرارگاه خیبر را استقرار کانکس‌هایی در مناطق مختلف استان است نام برد و تصریح کرد: استقرار کانکس‌ها هر دو هفته یکبار انجام و پلیس مواد مخدر، آگاهی، اطلاعات، انتظامی و یگان امداد در دریافت گزارشات مردمی و برخورد با هنجارشکنان اقدام خواهند کرد.

وی افزود: در قرارگاه ذوالفقار ارازل و اوباش شناسایی و در هماهنگی با مقام قضایی این افراد شبانه دستگیر می‌شوند.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon