صادق‌زاده: مهرام و پتروشیمی بیشتر از ۴ بازی انجام می‌دهند

صادق‌زاده: مهرام و پتروشیمی بیشتر از 4 بازی انجام می‌دهند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: به اعتقاد من تعداد بازی‌های فینال لیگ برتر بین مهرام و پتروشیمی بیشتر از ۴ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 68 بر 66 میهمان خود مهرام تهران را شکست داد تا در مجمع 7 بازی با حساب 2 بر صفر از حریف خود پیش افتاده باشد. 

محسن صادق‌زاده، سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان در مورد این بازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی، جذاب و دیدنی بود که حضور تماشاگران در سالن پتروشیمی نیز جذابیت آن را صد چندان کرد. تیم میزبان نیز از این حمایت حداکثر استفاده را برد و به 2 پیروزی با ارزش رسید با این حال، قهرمانی مقتدرانه و بدون شکست تیم پتروشیمی بندر امام، اصلا قابل پیش‌بینی نیست. به اعتقاد من تعداد بازی‌های این 2 تیم بیشتر از 4 خواهد بود.

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان گفت: قطعا تیم‌های دیگری هم شایستگی حضور در فینال را داشتند اما سرمایه‌گذاری 2 تیم پتروشیمی و مهرام ار بقیه بهتر بود و در درجه دوم، تیم‌های دیگر مشکلات بیشتری داشتند. همین مشکلات روی نتایجی که گرفتند تاثیر گذاشت و اجازه نداد به فینال برسند. 

صادق‌زاده در مورد شرایط تیم فولاد ماهان گفت: لیگ که برای ما تمام شده و سازمان لیگ هم مشغول برنامه‌ریزی برای فصل آینده است. تمام مجموعه فولاد ماهان نیز به دنبال بهتر شدن شرایط تیم بسکتبال این باشگاه هستند. 

برنامه ادامه بازی‌های فینال بین مهرام و پتروشیمی بندر امام به شرح زیر است:

بازی سوم: دوشنبه 15 اردیبهشت به میزبانی مهرام در تهران
بازی چهارم: سه‌شنبه 16 اردیبهشت به میزبانی مهرام در تهران

بازی پنجم: جمعه 19 اردیبهشت به میزبانی پتروشیمی بندر امام (در صورت نیاز)

بازی ششم: دوشنبه 22 اردیبهشت به میزبانی مهرام در تهران (در صورت نیاز)

بازی هفتم: پنج‌شنبه 25 اردیبهشت به میزبانی پتروشیمی بندر امام (در صورت نیاز)

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon