متین بدون مربیان ایرانی در مسابقات جهانی به مشکل می‌خورد

متین بدون مربیان ایرانی در مسابقات جهانی به مشکل می‌خورد

خبرگزاری تسنیم: مربی سابق تیم ملی و تیم والیبال متین ورامین گفت: متین در غیاب مربیان ایرانی کار سختی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرایط تیم والیبال متین ورامین پس از قهرمانی در لیگ برتر و مسابقات باشگاه‌های آسیا کاملا دگرگون شد. در درجه اول، سعید معروف، شهرام محمودی، سعید معروف و مجتبی میرزاجان‌پور به خاطر حضور در اردوهای تیم ملی از نماینده ورامین جدا شدند، ضمن اینکه بهرام فرید، دیگر دریافت کننده متین هم دیگر در این تیم نیست.

مشکل دوم ورامینی‌ها دستیاران دانیله بانیولی بودند. عباس برقی به خاطر عدم پرداخت به موقع قراردادش و آنچه بی‌احترامی به خودش در تمرینات می‌خواند از متین جدا شد و احمد مساجدی نیز حاضر نشد بدون قرارداد به کار در این تیم ادامه دهد.

مساجدی در این زمینه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم متین ورامین برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر با یک مربی خارجی به مقام قهرمانی رسید. در این بین، نقش مربیان ایرانی، بیش از چیزی بود که شما فکر می‌کنید. شناساندن فرهنگ ایران به بانیولی و ولاسکو به ویژه در ابتدای ورودشان به ایران، کار سختی بود. مربیان ایران سهم زیادی در آرام کردن و آرام نگه داشتن مربیان خارجی دارند تا دیدگاه آنها نسبت به محل کار جدیدشان اصلاح شود. من به شخصه با بانیولی و ولاسکو کاملا واقع‌بینانه و به دور از هرگونه غرض‌ورزی برخورد می‌کردم.

مربی سابق تیم ملی و تیم متین ورامین ادامه داد: در مورد خودم باید بگویم که باشگاه حاضر نشد با من قراردادی ببندد و من بدون قرارداد و فقط با توافق ضمنی و شفاهی نمی‌توانستم کار کنم. من به هیچ عنوان نمی‌گویم که متین باشگاه بدی است اما شرایط در ایران به گونه‌ای است که نمی‌توانستم بدون قرار کتبی کار کنم. حضور مربیان ایرانی در کنار بانیولی و ولاسکو فقط به عنوان دستیار نبود بلکه آنها وظیفه مشاوره، همفکری، مدیریت و نظارت بر تیم را هم بر عهده داشتند. تیم متین در غیاب مربیان ایرانی کار سختی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان پیش رو دارد.

مساجدی در مورد احتمال حضورش در تیم ملی و کنار اسلوبودان کواچ گفت: من هر کمکی از دستم بر بیاید برای تیم ملی کشورم انجام می‌دهم. من خیلی خوشحالم که 3 سال در کنار ولاسکو بودم و تجربه خاص و منحصر به فردی به دست آوردم. حضور در تیم ملی برای من افتخار است و خوشحال می‌شوم که به والیبال ایران کمک کنم. اینکه از طرف من گفته‌اند فقط حاضرم با ولاسکو کار کنم،‌ درست نیست.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از 16 تا 21 اردیبهشت در برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon