انتقال آب از دریای عمان به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد


انتقال آب از دریای عمان به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آب از دریای عمان به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقداماتی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، فرج‌الله عارفی عصر امروز در حاشیه بازدید از اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان، اظهار کرد: نظام بودجه‌ریزی کشور اشتباه است و در حال حاضر به دنبال اصلاح این بودجه هستیم.

وی با بیان اینکه منابع دولت محدود است و 392 هزار میلیارد تومان اعتبار سالانه دارد، گفت: از این میزان 35 هزار میلیارد تومان در بخش تملک و دارایی است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای منابع دولت تدبیری بیندیشیم.

عارفی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در استان کرمان به ویژه مناطق جنوبی، تصریح کرد: پیش‌بینی منابع آب را باید در اولویت قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در 12 سال آینده دچار بحران آب خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و به دنبال انتقال آب از دریای عمان هستیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی در جنوب کرمان، گفت: جنوب استان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود که برای پایداری نیاز به آب و تلاش بیشتر دارد.

عارفی خاطرنشان کرد: به همین سبب بحث انتقال آب از دریای عمان به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon