استفاده از امکانات نوین در موسسه اهل‌البیت(ع) برای ارائه معارف اسلامی


استفاده از امکانات نوین در موسسه اهل‌البیت(ع) برای ارائه معارف اسلامی

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت(ع) اصفهان گفت: این مرکز بستری برای ارائه خدمات فرهنگی در بخش معارف اسلامی بوده که خدمات آن به صورت رایگان و با به کارگیری امکانات روز جامعه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین رضازاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه سبک زندگی مردم تغییر کرده، اظهار کرد: فرهنگ‌های غلط وارد زندگی مردم شده و سبب بروز آسیب‌های اجتماعی در زندگی افراد و کل جامعه می‌شود.

وی افزود: این تغییر سبک زندگی‌ها از نوع اسلامی به غربی در مسیر اهداف دشمنان بوده و متولیان باید برای مبارزه با این مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی و کار کنند.

مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت(ع) اصفهان با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای تخریب فکر و روح افراد جامعه در جنگ نرم، بیان کرد: مسئولان و خبرنگاران برای مقابله با تهدیدهای علیه روح و فکر مردم کار کنند.

وی راه‌اندازی مرکز تحقیقات و نشر معارف اهل البیت(ع) را در راستای پاسخ به دغدغه‌های فرهنگی جامعه اعلام و تصریح کرد: این مرکز بستری برای ارائه خدمات فرهنگی در بخش معارف اسلامی بوده که خدمات آن به صورت رایگان و با به کارگیری امکانات روز جامعه انجام می‌شود.

رضازاده با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌های صنعتی و دولتی اصفهان، حوزه علمیه، نهاد کتابخانه‌های کشور، آستان قدس رضوی و مرکز تحقیقات علوم اسلامی بسته شده، گفت: امکانات پژوهشی برای محققان دانشگاهی و حوزوی با ارائه معرفی نامه به صورت رایگان انجام‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه پرتال اهل‌البیت(ع) از سال 85 راه‌اندازی شده است، گفت: موضوعات علوم قرآنی و اهل‌البیت(ع) در قالب کتاب، مقاله و صوت در پرتال اهل‌البیت(ع) قرار گرفته که این اطلاعات هر روز بروز رسانی می‌شود تا اینکه مطالب به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌البیت(ع) اصفهان افزود: بعضی از بخش‌های این پرتال هنوز تکمیل نشده که به زودی تکمیل و امکانات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه بیماری های روحی همانند بیماری های جسمی مهم هستند، گفت: فردی که دارای بیماری روحی بوده، بیماری او به جامعه آسیب می‌زند و باید برای رفع بیماری او از راهکارهای معنوی استفاده شود.

رضازاده اظهار کرد: فعالیت مراکز فرهنگی و تعامل آن‌ها با یکدیگر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و از بین بردن بیماری‌های روحی و فکری موثر بوده که تلاش موسسه اهل‌البیت(ع) در فضای مجازی و فضای فیزیکی در این راستا است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon