دولت از 'من روحانی هستم' شکایت نکرده است


دولت از 'من روحانی هستم' شکایت نکرده است

خبرگزاری تسنیم: معاون حقوقی دولت گفت :دادستان به عنوان مدعی‌العموم در این مسأله ورود پیدا کرده است.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم،الهام امین زاده در گفتگو با «نسیم» در پاسخ به این سوال که "آیا دولت از مستند من روحانی هستم شکایت کرده و در صورت شکایت پرونده درچه مرحله ای است؟"، گفت: دولت از این مستند شکایت نکرده است و دادستانی تنها به عنوان مدعی العلوم در این مسأله ورود پیدا کرده است و به دلیل ابهامات موجود در مستند از هفته گذشته به صورت مرتب با دادستان در حال تماس تلفنی هستیم و با آنها همکاری می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اسناد موجود، دولت دقیقا با چه قسمتی از این مستند مخالف است؟، تصریح کرد: دولت اصلا شکایتی نکرده و طبق قانون، دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در این پرونده وارد شده است.

معاون حقوقی رییس جمهور در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه ابهاماتی که از نظر دولت در این مستند وجود دارد به کدام بخش آن مربوط می‌شود؟، خاطرنشان کرد: ابهاماتی در این مستند وجود دارد که به طور مثال آقای روحانی اصلا در ماجرای مک فارلین حضور نداشته و حضور ایشان کذب است.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon