امضا حکم تائید صلاحیت ۲۸ هیئت امنای اماکن متبرکه ایلام


امضا حکم تائید صلاحیت 28 هیئت امنای اماکن متبرکه ایلام

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: پرونده تایید صلاحیت ۲۸ نفر از هیئت امنای اماکن متبرکه استان ایلام تکمیل و حکم صلاحیت آنها امضا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، حجت‌الاسلام حسن شهیدی ، اظهار کرد: این تعداد هیئت امنا در سطح سه بقعه امام زادگان پیرحمزه(ع) آسمان آباد شهرستان چرداول، محمد باقر(ع) سیروان، بابازید مورموری آبدانان و شش مسجد، حسینیه و تکیه به کار گیری می شوند.

وی افزود: در هر یک از اماکن متبرکه این استان از جمله امام زادگان، مساجد، حسینیه و تکایا بین سه تا پنج نفر هیئت امنا فعالیت کرده و حکم عضویت آنان به مدت سه سال صادر می شود.

حجت الاسلام شهیدی خاطرنشان کرد: هر یک از هیئت امنا پس از معرفی، تکمیل پرونده و استعلام از مراجع قضایی در صورت دارا بودن شرایط مورد نیاز مندرج در دستورالعمل در سطح اماکن متبرکه به کار گرفته می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، تصریح کرد: این افراد در راستای تولویت و پیگیری امورات و برنامه های مختلف در اماکن متبرکه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon