افزایش ۲۹ درصدی تلفات حوادث رانندگی در خراسان جنوبی


افزایش 29 درصدی تلفات حوادث رانندگی در خراسان جنوبی

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته ۲۷۷ نفر در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که این آمار ۲۹.۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن محمدزاده در جمع خبرنگاران، در رابطه با وضعیت متوفیان در خراسان جنوبی، اظهار کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی سال گذشته 18 نفر عابر، 148 نفر سرنشین، 110 نفر راننده و یک مورد نامعلوم بوده است.

وی افزود: کمترین تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته مربوط به اردیبهشت ماه و بیشترین افزایش مربوط به شهریور و خرداد ماه بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی بیان کرد: بیشترین کشته های حوادث رانندگی مربوط به شهریور ماه با 43 نفر و پس از آن خردادماه با 35 نفر و کمترین آن مربوط به اردیبهشت ماه با 9 نفر بوده است.

محمدزاده با اشاره به اینکه بیشترین تلفات مربوط به مسیرهای برون شهری است، اظهار کرد: 225 مورد کشته های تصادفات خراسان جنوبی مربوط به جاده های برون شهری، 27 مورد در راه های درون شهری، 25 مورد در جاده‌ های خاکی و روستایی گزارش شده است.

وی با اشاره به شهرستان‌ هایی که بیشترین تلفات را در سال گذشته داشته اند، گفت: بر این اساس در سال گذشته شهرستان طبس با 53 نفر، نهبندان با 43 نفر و قاین با 42 نفر بیشترین و شهرستان ‌های سربیشه با هشت نفر، درمیان با 10 نفر و بشرویه با 12 نفر کمترین تعداد کشته های ناشی از حوادث رانندگی را داشته‌اند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon