افزایش ۲۰ درصدی اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان لرستان


افزایش 20 درصدی اعتبارات عمرانی ورزش و جوانان لرستان

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: اعتبارات عمرانی سازمان ورزش و جوانان لرستان به دلیل درخشش ورزشکاران لرستانی درمسابقات جهانی، آسیایی و کشوری در سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش می یابد.

رضا محمدی اصل در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، اظهار کرد: اعتبارات عمرانی سازمان ورزش و جوانان لرستان به دلیل درخشش ورزشکاران لرستانی درمسابقات جهانی، آسیایی و کشوری در سال گذشته، 20 درصد افزایش می یابد.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران لرستانی در میادین های مختلف ورزشی در سال گذشته افزود: ورزشکاران لرستانی در سال 92 در مسابقات جهانی، آسیایی و کشوری  موفق به کسب 1388 مدال شدند که 382 مدال جهانی و آسیایی و بقیه آنها کشوری است.

وی با اشاره به کسب مقام های مختلف توسط تیم های لرستانی بیان کرد: درسال گذشته 146 تیم از استان لرستان موفق به کسب مقام در مسابقات مختلف شدند.
وی بیان کرد: بیشتر قهرمانان ورزشی از شهرستان های خرم آباد، بروجرد، کوهدشت و الشتر بوده اند که توانسته اند در مسابقات جهانی، آسیایی و کشوری کسب مدال کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی در ماهای آغازین امسال 382  ورزشکار بوده  که نسبت به سال گذشته آمار قابل توجهی است و نشان دهنده لیاقت و استعداد ورزشکاران لرستانی درمسابقات استانی  وراه یابی آنها به اردوی تیم ملی است.

محمدی اصل بیان کرد: در جلسه ای که با استاندار لرستان داشتیم قرار است در روزهای آینده در برنامه ای که توسط استانداری لرستان برگزار می شود از تمامی ورزشکارانی که در میادین های مختلف ورزشی جهانی، آسیایی و کشوری نقش آفرینی کرده اند تجلیل و از سوی استاندار لرستان به آنها هدایایی داده  می شود.

وی با اشاره به خدمات اداره کل تربیت بدنی لرستان نسبت به ورزشکاران این استان در سال گذشته گفت: سالن های سازمان یافته زیادی درسال گذشته دراختیارهیئت های ورزشی این استان بوده که موجب کسب مدال ورزشکاران لرستانی در مسابقات ورزشی جهانی، آسیایی و کشوری شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon