صدور پروانه ساخت «ایرباس» طالب‌زاده در ابهام


صدور پروانه ساخت «ایرباس» طالب‌زاده در ابهام

خبرگزاری تسنیم: تهیه‌کننده «ایرباس» ضمن گلایه از عدم صدور پروانه ساخت این فیلم بین‌المللی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: نمی‌دانم چرا مدیران ارشاد جواز ساخت این فیلم را نمی‌دهند.

بهرام حیدری، تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین جزییات ساخت «ایرباس» گفت: نگارش فیلمنامه این فیلم به کارگردانی نادر طالب‌زاده به پایان رسیده و برای صدور پروانه ساخت به  وزارت فرهنگ و ارشاد درخواست خود را ارائه داده‌ایم.

وی با بیان اینکه از سال گذشته درخواست صدور پروانه ساخت «ایرباس» به وزارت ارشاد ارائه اما هیچ موافقتی در دولت جدید انجام نشده است،‌ افزود: نمی‌دانم چرا نمی‌خواهند که پروژه ملی و فراملی «ایرباس» به تولید برسد.

تهیه کننده «ایرباس» اضافه کرد: ساخت این پروژه سنگین بدون هیچ‌گونه مشکلات مالی آماده تولید است که تا به امروز با آن موافقت نشده است.

به‌گفته حیدری این فیلم به کارگردانی پکستون وینترز و نادر طالب‌زاده و با سرمایه‌گذاری مؤسسه رسانه‌های تصویری تهیه می‌شود.

«ایرباس» که صحنه‌هایی از آن نیز در آمریکا فیلمبرداری می‌شود با نقش آفرینی بازیگران مطرح ایرانی و خارجی همچون «شان علی استون» و «ول کیمر» ساخته می‌شود. نویسندگی این فیلم به‌عهده اسکات فرانک و مینا معصومی است.

ظاهراً قرار است در این فیلم ماجراهای سقوط هواپیمای ایرانی در خلیج فارس به‌دست ناو آمریکایی به حوادث جنبش اخیر وال‌استریت در آمریکا پیوند زده شود.

در سال گذشته نیز مؤسسه رسانه‌های تصویری با مشارکت یک شرکت آلمانی اقدام به ساخت فیلم سینمایی «برلین منفی هفت» کرد. فیلمی که با واکنش‌های مثبتی در زمان نمایش از جشنواره مواجه شد. «برلین منفی هفت» یکی از فیلم‌های آبرومند ضدآمریکایی این سال‌های ایرانی‌ها بود و انتظار می‌رود که با ساخت «ایرباس» روند ساخت فیلم‌هایی از این دست  در کشوری که در صف مقدم مبارزه با آمریکاست تقویت شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران