همایش گرامیداشت روز روابط عمومی در اراک برگزار می شود


همایش گرامیداشت روز روابط عمومی در اراک برگزار می شود

خبرگزاری تسنیم: به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ، همایش گرامیداشت روز روابط عمومی در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، این مراسم با حضور استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان و فعالان عرصه روابط عمومی ها برگزار می شود.

این همایش با همکاری مستقیم شهرداری اراک و با مشارکت اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان متشکل از روابط عمومی های شرکت گاز استان، دانشگاه علوم پزشکی، پتروشیمی و پالایشگاه شازند، در روز 27 اردیبهشت در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار می شود.

مهمترین هدف این همایش گرامیداشت این روز و ادای احترام به همکاران شاغل در بخش روابط عمومی و  تقدیر از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی است .

با همکاری فعالان حوزه روابط عمومی برای نخستین بار در استان، گرامیداشت روز روابط‌عمومی برگزار می شود واین روز بهانه ای است  برای یادآوری مسؤولیت‌ها و نقش‌ های ارزنده ای که روابط‌عمومی می‌تواند در مسیر پیشرفت و تعالی کشور ایفا کند.

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  شاهد تبیین هر چه بیشتر نقش و جایگاه روابط عمومی و رشد و بالندگی « هنر ارتباطات » در استان مرکزی باشیم.

هدف از برگزاری این همایش را معرفی فعالیت های روابط عمومی ها ، شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها و ارائه راهکارهای اصلاحی ، مستندسازی اقدامات - فعالیتها و برنامه ها و تقدیر از روابط عمومی های برتر و معرفی الگوهای موفق است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon