همایش نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه کرمان


همایش نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه کرمان

خبرگزاری تسنیم: همایش نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه با موضوعیت ولایت و توسعه، محور وحدت، با حضور مدیران روابط عمومی و رسانه استان کرمان در محل مرکز آموزش استانداری کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان صبح امروز در مراسم آغاز به کار این همایش، با اشاره به اینکه محور فعالیت استاندار و مدیران استان کرمان، مثلث توسعه است، اظهار کرد: بر پایه این اصل ولایت و توسعه، محور وحدت در استان کرمان است.

خلیل همایی با بیان اینکه در چند ماه گذشته همه صاحبان تفکر سیاسی در کنار هم جمع شده و خدمت رسانی می‌کنند، افزود: در حال حاضر مبحث مثلث توسعه استان از یک اقدام اجرایی و دولتی فراتر رفته و به سایر ارکان شامل نمایندگان مجلس، کارآفرینان، ائمه جمعه و جماعات و مردم تعمیم یافته است.

وی با تاکید بر اینکه لازمه توسعه، همکاری و همدلی همه اقشار و گروه‌هاست، گفت: در این بین روابط عمومی‌های ادارات و نمایندگان رسانه‌ها نقش مهمی در این راستا دارند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه، ایجاد فضای همدلی و تعامل میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌هاست، خاطرنشان کرد: در این همایش کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود که در هر یک از این کارگاه‌ها به مباحث توسعه پرداخته می‌شود.

همایی با اشاره به اینکه باید همه گروه‌های درگیر در مثلث توسعه استان به ویژه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها مانند یک ارکستر هماهنگ، آهنگ توسعه استان را بنوازند، گفت: بدون شک ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها سبب اجرای بهتر آهنگ توسعه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای استان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: در مقابل نیز رسانه‌ها در نحوه  اطلاع رسانی و پوشش اخبار و رویدادهای ادارات، مسائل و حرف‌هایی برای گفتن دارند که می‌توان در کارگاه‌های این همایش به آنها پرداخت.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه باید روابط عمومی‌ها برای تحقق آرمان‌های بزرگتر گام بردارند، اظهار کرد: در حقیقت روابط عمومی‌ها خط ارتباطی مخاطب، جامعه هدف و دولت و حکومت هستند.

همایی با تاکید بر اینکه در این همایش از اساتید مختلفی از داخل و خارج استان دعوت شده است، خاطرنشان کرد: امید می‌رود این همایش آغاز یک فصل همکاری میان روابط عمومی‎ها و رسانه‌ها باشد تا آهنگ توسعه منظم‌تر از گذشته در استان کرمان نواخته شود.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon