۱۱ هزار بوشهری از بامداد فردا معتکف می‌شوند


11 هزار بوشهری از بامداد فردا معتکف می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: همزمان با آئین معنوی اعتکاف ۱۱ هزار نفر در استان بوشهر پیش از اذان صبح فردا برای شرکت در آیین اعتکاف به ۱۴۰ مسجد استان وارد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ازبامداد فردا شاهد آغاز مراسم معنوی اعتکاف هستیم اظهار کرد: 140 مسجد در استان بوشهر  برای میزبانی از معتکفین در استان بوشهر اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه 11 هزار نفر در استان بوشهر برای شرکت درآیین معنوی اعتکاف ثبت نام کرده‌اند: امسال در استان بوشهر 11 هزار نفر ثبنام کرده‌اند که 75 درصدشان جوانان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اینکه 150 مبلغ در استان بوشهر در آیین اعتکاف مشارکت دارند گفت: اجرای زنده تلاوت قرآن و اذان، برگزاری نماز جماعت‌، تفسیر یک صفحه قرآن کریم در هر روز به وسیله امام جماعت از جمله  برنامه‌های آیین معنوی اعتکاف است و این در حالی است که مبلغین شرکت کننده درآیین اعتکاف برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

سروستانی با بیان اینکه 70درصد ثبت نام شدگان برای شرکت در مراسم اعتکاف بانوان هستند اظهار کرد: با وجود تبلیغات دشمنان علیه آیین معنوی اعتکاف اما استقبال بانوان از این مراسم بسیار خوب بود بگونه‌ای که از 11 هزار نفر ثبت نام شده  هشت هزار نفرشان بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon