برپائی ۲ بیمارستان صحرائی در استان سمنان


برپائی 2 بیمارستان صحرائی در استان سمنان

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج سازندگی ‌سمنان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به محرومان از برپائی دو بیمارستان صحرائی در مناطق محروم شرق این استان خبر داد.

جبار دوستمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مهدی شهر، اظهار کرد: این بیمارستان‌های صحرائی با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان به مردم مناطق محروم برپا می‌شود.

وی افزود: این بیمارستان‌های صحرائی درواقع مانوری به منظور پایش آمادگی سپاه در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه و دیگر مواقع اضطراری در ارائه خدمات گوناگون پزشکی در مناطق مختلف نیز به شمار می‌رود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به مناطق برپائی این دو بیمارستان صحرائی عنوان کرد: این بیمارستان‌ها در یکی از روستاهای شهرستان دامغان و نیز در منطقه محروم بیارجمند از شهرستان تازه تأسیس میامی برپا می‌شود.

دوست‌محمدیان با اشاره به خدمات قابل ارائه در این بیمارستان‌ها تصریح کرد: انواع خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی نوین که در بیمارستان های صحرائی قابل ارائه است در این بیماستان‌های صحرائی در استان سمنان نیز ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان‌های صحرائی به صورت رایگان به به مردم این مناطق محروم ارائه خدمات می‌کنند بیان کرد: در زمان برپائی این بیمارستان صحرائی که با همکاری و مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان سمنان ارائه خدمات می‌کند، اطلاع رسانی لازم به مردم این مناطق صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه این بیمارستان های صحرائی در سال قبل نیز در دو منطقه محروم استان سمنان برپا شده بود گفت: در سال 1392، دو بیمارستان صحرائی در منطقه طرود شاهرود و فولادمحله مهدی‌شهر برپا شده بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon