تخصیص ۱۶۰ میلیارد ریال به عمران شهری بوشهر


تخصیص 160 میلیارد ریال به عمران شهری بوشهر

خبرگزاری تسنیم: استاندار بوشهر گفت: برای اجرای ۱۷ پروژه عمران شهری بوشهر برای فاز اول ۹ میلیارد تومان تخصیص یافته که این رقم در فاز دوم به ۱۶ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با بیان اینکه شهر بوشهر به عنوان پیشانی استان بوشهر است اظهار کرد: شهر بوشهر با داشتن زیرساخت‌های لازم می‌تواند در بخش‌های عمران  و خدمات شهری سرآمد باشد.

وی با بیان اینکه اکنون 17 طرح عمران و خدمات شهری در بوشهر اجرایی شده تصریح کرد: برای اجرای 17 پروژه عمران شهری بوشهر برای فاز اول 9 میلیارد تومان  تخصیص یافته  که این رقم در فاز دوم به 16 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر بر لزوم کیفیت بخشی به پروژه های عمرانی بندر بوشهر تاکید کرد و گفت:  پروژه های مناسبی در بخش عمران و خدمات شهری بوشهر در حال اجرایی شدن است که لازم است روند اجرایی این پروژه شتاب گیرد.

سالاری بر بهره‌برداری به موقع از طرح‌های در دست اجرا تاکید و تصریح کرد: پروژه هایی که در نوار ساحلی شهر بوشهر و بافت قدیم در حال مرمت و بازسازی است بسیار مفید و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی دقیق در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های عمران شهری بوشهر در سال گذشته 16 میلیارد تومان بوده، افزود: ا این اعتبارات به همراه تعداد پروژه‌های عمران شهری، همراه با لزوم کیفیت بخشی به پروژه ها افزایش چشمگیری دارد.

  سالاری بر بهره جستن از توان بخش خصوصی در عمران و خدمات شهری تاکید کرد و افزود: کمبود اعتبارات از جمله کاستی‌هایی است که در بخش عمرانی با آن مواجه ‌ایم و باید با بهره گیری از توان سرمایه‌گذار بخش خصوصی در راستای اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon