اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به پرو‌ژه‌های راه و شهرسازی کازرون


اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار به پرو‌ژه‌های راه و شهرسازی کازرون

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: تا کنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های راه و شهرسازی در کازرون اختصاص یافته که این مبلغ بیش از نیمی از بودجه راه و شهرسازی استان فارس را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کازرون هوشنگ عشایری در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه سازی شهرستان کازرون، اظهار کرد: توسعه راه و دست‌یابی به محورهای مواصلاتی خواسته مشروع و به حق مردم هر منطقه است.

مدیر کل راه وشهر سازی فارس با اشاره به اهمیت پروژه‌های راه‌سازی در توسعه و رشد محدوده جغرافیایی شهرها، گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی  تاکنون بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان کازرون اختصاص یافته که این مبلغ بیش از نیمی از بودجه راه و شهرسازی استان فارس را شامل می‌شود.

عشایری افزود: اولویت پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان کازرون توسعه و تکمیل  محور‌های مواصلاتی شیراز – کازرون  است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های تعریض مسیر کنارتخته به خشت و مسیر وحدتیه خشت به گناوه،  بیان کرد: پروژه وحدتیه به گناوه با طول مسیر 30 کیلومتر و بیش از 2 میلیون مترکعب خاک برداری در  حال احداث است که تا‌کنون افزون بر 5  میلیارد و 500 میلیون تومان قرارداد برای اجرای عملیات این پروژه با پیمانکار بسته شده و اتمام آن به 30میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

عشایری با اشاره به اینکه مدت زمان بهره‌برداری از این پروژه 4 سال پیش‌بینی شده، خاطر نشان کرد: این مسیر بیش از 60 کیلیومتر از فاصله محور مواصلاتی کازرون  به خوزستان را کاهش می‌دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس از بهره‌برداری اتوبان کنارتخته به خشت تا پایان امسال خبر داد وافزود: این  مسیر تکمیل کننده مسیر ارتباطی کازرون به گناوه است وتاثیر زیادی در کاهش بار ترافیکی و دست یابی سریع مردم منطقه به محورهای مواصلاتی اصلی دارد.

شاهین محمد صادقی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه راه‌اندازی این مسیر باعث گسترده شدن روابط میان مردم بخش‌های خشت و کنارتخته می‌شود، اظهار کرد: با مساعدت‌های وزارت راه و شهرسازی  تا پایان تیر ماه شاهد بهره‌برداری حجم وسیعی از پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان کازرون هستیم.

محمد صادقی گفت: توسعه و تعریض محورهای مواصلاتی تنگ ابوالحیات به قائمیه، بهره‌برداری مسیر پل آبگینه به کازرون وراه‌اندازی پروژه تونل محرم از اولویت پروژه‌های راه وشهرسازی شهرستان کازرون است.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نهایت تلاش خود را برای تسریع در تکمیل  پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر و توسعه راه مواصلاتی شهرستان به کار می‌بریم.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon