اجرای ۱۷ طرح عمران شهری در بوشهر


اجرای 17 طرح عمران شهری در بوشهر

خبرگزاری تسنیم: شهردار بوشهر گفت: ۱۷ طرح عمران و خدمات شهری در بوشهر با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریال اجرا شده که با بهره‌برداری از آنها تحول شگرفی در زیباسازی شهربوشهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعیدآزاد شهرکی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید استاندار بوشهر از طرح‌های عمران شهری بوشهر با بیان اینکه  امسال نهضت زیباسازی شهری  آغاز شده اظهار کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر بوشهر و با تلاش دست‌اندرکاران شهرداری بوشهر برنامه‌ویژه تحول شهری آغاز شده که این برنامه با اجرای 17 طرح آغاز شده است.

وی با اشاره به بهسازی پیاده رو و ساحل سازی بوشهر تصریح کرد: این طرح که به طول 850 متر اجرا شده شامل بهسازی موزائیک فرش، به مساحت هفت هزار مترمربع، اجرای پارکینگ 45 درجه‌ای و اجرای دیوار حفاظتی ساحلی است.

شهردار بوشهر با اشاره به اجرای کفسازی ساحلی بیان کرد: این طرح شامل بهسازی موزائیک فرش به مساحت پنج هزار مترمربع از مقابل باشگاه ورزشی ایران‌جوان بوشهر آغاز شده است.

آزادشهرکی به بهسازی جداره بافت تاریخی بوشهر پرداخت و افزود: در اجرای این طرح بناهای با ارزش تاریخی مشرف به ساحل بوشهر مرمت می‌شود که زیبایی خاصی به چهره شهرارائه می‌کند.

وی مرمت و احیای ساختمان تاریخی بیلیارد بوشهر را ازدیگر طرح‌ها عنوان و تصریح کرد: اجرای این طرح که کاربری فرهنگی و گردشگری دارد با 10 میلیارد ریال با همکاری استانداری بوشهرآغاز شده است.

شهردار بوشهراز نصب 700 مخزن زباله از جنس گالوانیزه خبرداد و با اشاره به اینکه  این امر سبب کاهش پراکندگی زباله‌های شهری در معابر عمومی می شود افزود: انتظار می رود با نصب این سطل‌های جدید زمینه تسریع در عملیات جمع آوری زباله شهری فراهم شود.

آزادشهرکی  کاشت 10 هزار اصله درخت  را مورد اشاره قرار داد و گفت:  در این برنامه با مشارکت مردم از گونه‌های سایه گستری نظیر گل ابریشم، لیلک، انجیر معابد و لیل در پارک های ساحلی، محلات جنوبی و مرکزی و تنگک ها استفاده می‌شود.

وی افزود: این پروژه طی 3 ماه و با اعتبار 300 میلیون تومان انجام می‌شود که با همکاری مردم برای نگهداری از آن شاهد حرکتی موثر در زمینه فضای سبز پایدار می‌شویم.

شهردار بوشهر، ساماندهی بافت تاریخی بوشهر، بهسازی خیابان انقلاب، بازگشایی گذرحافظ جنوبی، زیرسازی و اسفالت محله هزار دستگاه، کاشت نخلو گلکاغذی در بزرگراه امام علی(ع) ، بهسازی میدان غدیر، مرمت و تجهیز میدان میوه و تره بار و اجرای کانال دفع آبهای سطحی را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد.

وی افزود: این 17 طرح عمران و خدمات شهری با سرمایه گذاری 160 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon