تکمیل ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی قزوین


تکمیل 500 کیلومتر از راه‌های روستایی قزوین

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی قزوین خبر داد و گفت: اجرای این پروژه نیازمند ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار است که با توجه به مناسب نبودن راه های قزوین این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین, حسین میرشفیع بعد از ظهر  امروز در دیدار با  استاندار قزوین اظهار کرد: اعتبارات وزارت راه و شهرسازی امسال رشد خوبی داشته است ولی تکمیل راه های روستایی استان قزوین نیازمند اعتبارات بیشتری است که در این راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان قزوین در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی با توجه به مشکلات اعتباری موجود در کشور، برای تسریع در اجرای طرح های راه و شهرسازی اقدام به اولویت بندی این طرح ها کرده است ، با توجه به اینکه راه های روستایی قزوین نسبت به میانگین کشوری از دارای وضعیت نامطلوبی است در این راستا تکمیل و آسفالت راه های روستایی این استان در دستور کار جدی وزارت خانه قرار گرفته است.

میرشفیع افزود: دولت برای توسعه شبکه راه های روستایی تمهیدات ویژه ای را در سالجاری پیش بینی کرده است ، در همین چارچوب به استان هایی که راه های روستایی زیرسازی شده و آماده آسفالت دارند، قیر رایگان و سهام برای پرداخت مطالبات پروژه های راه روستایی واگذار می کند.

استاندار قزوین نیز اظهار کرد: راه های روستایی استان قزوین در مقایسه با راه اصلی و آزاد راه استان  وضعیت مناسبی ندارد.

مرتضی روزبه افزود: در سفری که مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استان داشتند و جلساتی که در وزارتخانه متبوع با حضور نمایندگان استان برگزار شد، تصمیمات خوبی گرفته شد که امیدواریم در سال 93 مردم برکات آن را در حوزه‌های مختلف از جمله راه روستایی ببینند.

وی خاطرنشان کرد:اتمام همه‌ی راه‌های روستایی استان اعتبار بالایی نیاز دارد و برای اینکه 2 هزار و 600 کیلومتر راه روستایی باقی‌مانده استان قزوین آسفالت شوند، اعتبار بالایی نیاز است که  امیدواریم با اقدامات صورت گرفته و پروژه‌های در دست اقدام شاهد تسهیل در رفت و آمد مردم در راه‌های روستایی استان باشیم.

انتهای پیام/ ب
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon