قائم مقام وزیر راه از پروژه مسکن مهر آستانه‌اشرفیه بازدید کرد


قائم مقام وزیر راه از پروژه مسکن مهر آستانه‌اشرفیه بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر دقایقی قبل از پروژه مسکن مهر آستانه‌اشرفیه بازید کرد و در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستانه‌اشرفیه، احمد  اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر دقایقی قبل  از پروژه مسکن مهر این شهرستان بازدید به عمل آورد و در جریان روند ساخت این پروژه قرار گرفت.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: اگر دوطرف به تعهدات‌شان عمل کنند تا پایان امسال خانه‌های مسکن مهر آستانه‌اشرفیه به اتمام می‌رسد.

احمد اصغری مهرآبادی افزود:امیدواریم با مساعدت مدیرکل راه و شهرسازی گیلان مشکلات مربوط به این پروژه مرتفع شده و این پروژه به اتمام برسد.

وی گفت: کار ساخت خانه‌های مسکن مهر آستانه‌اشرفیه در زمینی به مساحت 28 هزار مترمربع در سال 1388 آغاز شد که از تعداد 252 واحد مسکونی 24 واحد مسکونی این طرح به متقاضیان آن تحویل داده شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه تاکنون در گیلان هزار و200میلیارد تومان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: گیلان یکی از استان‌های پیشرو است، امیدواریم بخش عمده‌ای از پروژه‌ها را امسال به بهره‌برداری برسانیم.

اصغری مهرآبادی، سقف پرداخت تسهیلات بانکی، برای 70درصد از پروژه‌های استان گیلان را 30 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در این استان برخلاف استان‌های دیگر کشور، سقف پرداخت تسهیلات بانکی از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان، بانک مرکزی با این افزایش برای استان‌های دیگر موافقت نکرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon