گیلان نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت‌های مسکن مهر است


گیلان نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت‌های مسکن مهر است

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان با بیان اینکه اعتبارات مورد نیازبرای بخش زیر ساخت‌های مسکن مهر استان ۱۵۰ میلیارد تومان است، گفت: دنبال این هستیم که تسهیلات بانکی مسکن مهر به ۳۰ میلیون تومان افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد علی نجفی  بعد از ظهر امروز در شورای مسکن مهر استان بر لزوم پیگیری جدی برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در بخش‌های زیر ساختی تاکید و اظهارکرد: دولت و رئیس جمهور اهتمام ویژه‌ای برای اتمام پرژه‌های مسکن مهر دارند.

وی با اشاره به قول قائم مقام وزیر راه وشهر سازی برای تامین اعتبارات مسکن مهر، افزود: تا پایان امسال پروژه‌های خود مالکی مسکن مهر در استان گیلان به پایان می‌رسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای بخش زیر ساخت‌های مسکن مهر استان 150 میلیارد تومان است، گفت: دنبال این هستیم که تسهیلات بانکی مسکن مهر از25میلیون تومان به 30 میلیون تومان برای گیلان افزایش یابد.

نجفی خواستار کمک نمایندگان مجلس برای حل مشکلات مسکن مهر شد و تصریح کرد: همه باید برای اتمام مسکن مهر همکاری کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در این جلسه با بیان اینکه بنیاد مسکن برای شهرهای زیر25هزارنفر، 22 هزار واحد مسکن، در دستور برنامه دارد، گفت: 17هزار و 500واحد مسکن تحویل داده شده است.

محمد اکبرزاده با اشاره به 4هزار واحد مسکن باقی مانده، تصریح کرد: 12 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه‌های باقی‌مانده نیاز است که 8میلیارد تومان آن برای فاضلاب باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon