مقام ارشد آمریکایی: مذاکرات سختی بود اما همچنان می‌توان به توافق رسید

مقام ارشد آمریکایی: مذاکرات سختی بود اما همچنان می‌توان به توافق رسید

خبرگزاری تسنیم: یک مقام ارشد آمریکایی نزدیک به مذاکرات هسته‌ای وین پس از پایان این نشست اعلام کرد مذاکرات سختی بود اما همچنان می‌توان به توافق رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم؛ یک مقام ارشد آمریکایی نزدیک به مذاکرات هسته‌ای وین پس از پایان این نشست اعلام کرد "همه اینجا جدی بودند ولی به واقع‌گرایی بیشتری نیاز داریم."

وی گفت: "ما در مورد راه‌های کاهش اختلافات گفتگو کردیم. بحث و بررسی موضوعات از مطرح کردن آن‌ها در مذاکرات مشکل‌تر است. تنها درصد (پیشرفت مذاکراتی) که به فکر آن هستیم 100 درصد است؛ زمان نامحدود نیست، اما ما باور داریم که همچنان می‌توانیم این کار را انجام دهیم."

این مقام آمریکایی نزدیک به مذاکرات در ادامه اعلام کرد: "اینجا و در اتاق مذاکرات حس فوریت وجود داشت و ما در حال حرکت به سوی 20 جولای هستیم."

وی (همچنین) در مورد موضوع تسلیحاتی شدن برنامه هسته‌ای اظهار داشت: "نگرانی‌های گذشته و کنونی بایستی مورد بررسی قرار گیرند، اما جزئیاتی بیشتری نمی‌توانم ارائه کنم.  سه ساعت مذاکره دوجانبه بین ایران و ایالات متحده برگزار شد،‌ اما از جرئیات نمی‌توانم سخن گویم."

این مقام ارشد امریکایی در ادامه افزود: "این یک لحظه سخت است، اما غیر قابل انتظار نبود. (اما) در این (وضعیت همچنان) یک راه رو به جلو وجود دارد. ما نشست‌های متعدد دیگری خواهیم داشت و باید زمان بسیار زیادی را در وین صرف کنیم. (برای ما) این یک هفته سخت  بود، اما همچنان می‌توان به توافق رسید."

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان