بهره‌برداری از ۵۰ درصد بزرگراه جلفا - مرند تا پایان امسال

بهره‌برداری از 50 درصد بزرگراه جلفا - مرند تا پایان امسال

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه آزاد ارس از بهره‌برداری ۵۰ درصدی بزرگراه جلفا- مرند تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جلفا, عباس آخوندی بعد از ظهر امروز  از پایانه مرزی ایران-نخجوان در جلفا و ایران- ارمنستان در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرآیندهای حمل و نقلی این منطقه قرار گرفت.

‌آخوندی بعد از بازدید از پایانه مرزی جلفا و پل تازه احداث بین ایران و نخجوان در این منطقه راهی مرز ارمنستان در نوردوز شد و در جلسه ای با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس، فرماندار شهرستان جلفا، نماینده مردم جلفا و مرند، و مقامات کشوری و استانی بر لزوم تسریع در پروژه های نیمه تمام راه و شهرسازی تاکید کرد.

آخوندی وعده داد از 50 درصد بزرگراه جلفا- مرند تا پایان امسال بهره برداری شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در جلسه بعد از ظهر امروز در پایانه مرزی نوردوز از وضعیت کند اجرای پروژه های راه و شهرسازی شهرستان جلفا انتقاد کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی در اتمام پروژه های نیمه تمام مرتبط با منطقه آزاد ارس تسریع کند.

محمد حسن نژاد افزود: منطقه آزاد ارس متعلق به شمال غرب کشور است و توسعه آن بدون تامین زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقلی میسر نخواهد شد.

حسن نژاد بر لزوم توجه بیش از پیش به پروژه های زیرساختی منطقه از جمله تونل های در حال احداث، مسیر جلفا- اصلاندوز و خط ریل جلفا- قارص و پروژه های مسکن مهر تاکید کرد.

وی همچنین از عدم اجرایی شدن پروژه های راه و شهرسازی شهرستان جلفا با وجود تخصیص ردیف بودجه انتقاد کرد و گفت: پتانسیل های اقتصادی این منطقه واضح است و نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon