استاندار آذربایجان شرقی بر احداث آزادراه تبریز- بازرگان تاکید کرد

استاندار آذربایجان شرقی بر احداث آزادراه تبریز- بازرگان تاکید کرد

خبرگزاری تسنیم: استاندار آذربایجان شرقی گفت: حل مشکلات حمل و نقل استان و استفاده کامل از ظرفیت‌های آزادراه تبریز- تهران در گرو اجرای ادامه این آزادراه تا بازرگان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی, اسماعیل جبارزاده در نشست مشترک وزیر راه و شهرسازی با تشکل‌های صنفی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی در تبریز، با بیان این مطلب اظهار کرد: مقدمات این کار فراهم شده و از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهیم که با اختیارات خاص خود این موضوع را به طور جدی پیگیری کند.

وی همچنین مساعدت وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان را خواستار شد و گفت: خوشبختانه در قانون بودجه سال 93 ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تامین اعتبار این پروژه‌ها تعریف شده و تمام دستگاه‌های استان برای استفاده از این ظرفیت‌ها بسیج شده‌اند.

جبارزاده افزود: اطمینان می‌دهیم که با همت دستگاه‌ها در این خصوص، سال 93 سال شکوفایی، رونق اقتصادی و خروج استان از فضای رکود باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اجرای دقیق و کامل قوانین، اظهار داشت: هیچ مسوولی حق ندارد بر اساس تفسیر شخصی از قانون، مانع حل مشکلات و رشد و پیشرفت استان شود و ما جلوی سخت‌گیری‌های بیجای برخی دستگاه‌ها را که در گذشته باعث بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران و پیمانکاران می‌شد را می‌گیریم.

وی نظارت جدی بر پروژه‌های عمرانی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: کمیته فنی استانداری در این زمینه فعال است و از انجمن‌های مهندسی نیز می‌خواهیم که بحث نظارت را جدی بگیرند.

جبارزاده در خصوص عملکرد کمیسیون ماده 5 نیز گفت: رویکرد ما در این کمیسیون جلوگیری از تغییر کاربری فضای سبز بدون مطالعات علمی و فنی است و اجازه نمی‌دهیم هیچ پروژه‌ای بدون پیوست مطالعاتی متقن و کامل اجرایی شود.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان را از سیاست‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: اعضای این دولت خود را عقل کل نمی‌دانند؛ چرا که معتقدیم اگر در گذشته به نظرات کارشناسان توجه می‌شد امروز شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.

جبارزاده با بیان این که دولت وارث مشکلاتی است که حل آنها نیازمند خرد جمعی است، افزود: جلساتی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و اساتید دانشگاه و فعالان حوزه عمران استان تشکیل شد ثابت می‌کند که دولت روحیه حرف‌شنوی دارد و امیدواریم این گفت‌وشنودها موجب تسریع در حل مشکلات شود.

وی با تاکید بر این که درب استانداری به روی همه تشکل‌ها و انجمن‌ها باز است، افزود: مدیریت استان خود را بی‌نیاز از نقطه‌نظرات کارشناسان نمی‌داند و معتقد است که اگر همفکری و همکاری صاحبان فکر و عمل نباشد مجموعه اجرایی به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست.انته

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon