قوچان‌نژاد: مسئولان میزان می‌خواستند مربی جدیدی را تجربه کنند

قوچان‌نژاد: مسئولان میزان می‌خواستند مربی جدیدی را تجربه کنند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم والیبال میزان مشهد گفت: مسئولان تیم میزان والیبال دوست داشتند فصل آینده لیگ برتر را با مربی جدیدی تجربه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال میزان مشهد در فصل اخیر لیگ برتر با شکست مقابل شهرداری ارومیه در دیدار رده‌بندی به مقام چهارم رسید با این حال، مدیران تیم میزان مشهد پس از 3 سال همکاری با جبار قوچان‌نژاد به عنوان سرمربی این تیم، حاضر به تمدید قرارداد او نشدند و رضا مومنی مقدم، مربی فصل پیش میزان، جای او را گرفت. 

قوچان‌نژاد در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در دنیای حرفه‌ای از این دست اتفاقات می‌افتد و در این مورد نیز باشگاه میزان تصمیم گیرنده بود. خوشحالم که موفق‌ترین سال تاریخ باشگاه را سپری کردیم که اگر 2 بازیکن ملی‌پوش ما (رحمان داودی و علی مباشری) در مرحله نهایی مصدوم نمی‌شدند، نتیجه بهتری هم می‌گرفتیم. به هر حال مسئولان تیم دوست داشتند فصل آینده لیگ برتر را با مربی جدیدی تجربه کنند.

سرمربی فصل پیش میزان ادامه داد: برای من مهم این است که از حمایت اهالی ورزش خراسان برخوردار بودم و از این بابت متشکرم. امیدوارم میزان برای خراسان بماند چه با جبار و چه بدون جبار. این را هم بگویم که هزاران خون جگر پشت موفقیت‌های تیم میزان خراسان نهفته است. تیم مشهد وقتی وارد لیگ برتر والیبال شد فقط 150 تماشاگر داشت ولی حالا 4000 نفر پشت درهای سالن مهران می‌مانند. خوشحالم که در موفق‌ترین سال، مربی این تیم بودم. 

قوچان‌نژاد در پایان گفت: فعلا قصد همکاری با میزان و حرفی دیگری هم برای گفتن ندارم. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon