دستور نعمت‌زاده به کارکنان وزارت صنعت برای همکاری با اعضای تفحص از این وزارتخانه

دستور نعمت‌زاده به کارکنان وزارت صنعت برای همکاری با اعضای تفحص از این وزارتخانه

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وزات صنعت از دستور نعمت‌زاده به مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای همکاری با اعضای این هیئت خبر داد.

احمد امیرآبادی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وزات صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه‌های این هیئت، گفت: در حال حاضر فعالیت‌ها و اقدامات این هیئت در چارچوب‌‌های کارشناسی در حال پیگیری و بررسی است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده؛ نشست هیئت تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت در روز سه‌شنبه این هفته به منظور بررسی اطلاعات به دست آمده و جمع‌آوری شده برگزار می‌شود که کارشناسان و تعدادی از اعضای هیئت نیز در آن حضور دارند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وزات صنعت، تأکید کرد: تفحص از وزارت صنعت به عملکرد این وزارتخانه در سال‌های 90 و 91 اختصاص دارد که تاکنون مدیران این وزارتخانه و نیز وزیر صنعت، همکاری‌های خوبی با کارشناسان اعضای تفحص دارند.

امیرآبادی به دستور وزیر صنعت برای همکاری با اعضای این کمیته اشاره کرد و گفت: وزیر صنعت به تمامی مدیران و معاونانش در بخش‌های مختلف دستور داده تا با اعضای هیئت تفحص از وزارت صنعت همکاری و تعامل لازم را داشته باشند که تاکنون نیز این‌گونه بوده است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه زمان‌بندی شده، امیدواریم گزارش تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت تا پیش از موعد مقرر قانونی، یعنی پایان مردادماه در کمیسیون صنایع نهایی شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وزات صنعت خاطرنشان کرد: اگر در جریان این تحقیق و تفحص، هر کدام از مسئولان و یا معاونان وزارت صنعت که از سمت‌شان برکنار شده‌‌اند و یا مسئولیتی ندارند، نام‌شان در این گزارش ذکر شود، باید نسبت به عملکردشان پاسخ‌گو باشند که این کار براساس قانون انجام می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon