افزایش ۹ هزار متر به فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت


افزایش 9 هزار متر به فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

خبرگزاری تسنیم: معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: به زودی ۹ هزار متر مربع به فضاهای آموزشی درمانی دانشکده پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، یدالله رشیدی در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از بیمارستان کاشانی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کار احداث جایگزین بیمارستان کاشانی جیرفت آغاز شده و پیگیر دریافت بودجه برای احداث 9هزار متر مربع فضای آموزشی و درمانی برای دانشکده پزشکی و پیراپزشکی هستیم.

وی با اشاره به تصویب احداث بیمارستان جدید جیرفت که جایگزین بیمارستان کاشانی می‌شود، گفت: در حدود چهار سال پیش باید بودجه برای ساخت این بیمارستان تخصیص داده می‌شد، که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه این بیمارستان بیش از یک‌میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جنوب کرمان را زیر پوشش قرار می‌دهد، گفت: این مرکز درمانی از طریق اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان احداث می‌شود که با 240 تخت آن موافقت شده و ما به دنبال آن هستیم که آن را به 320 تخت ارتقاء دهیم.

رشیدی گسترش و توسعه ساختمان‌ زایشگاه‌های جیرفت و کهنوج را از مهمترین برنامه‌های کاری معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد.

وی با تاکید بر احداث نمازخانه بیمارستان کهنوج و پیگیری و تجهیز بیمارستان رودبار جنوب در سال جدید، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که خانه‌های بهداشت مناطق جنوب استان کرمان را تجهیز کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon