علی مطهری: مانتو نباید بالای زانو باشد

علی مطهری: مانتو نباید بالای زانو باشد

خبرگزاری تسنیم: یک نماینده مجلس می‌گوید: عملکرد دولت در ریشه یابی و پیداکردن راه های اصلاح پوشش و حجاب خوب بوده اما در بعد عملی ضعیف عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد دولت در بحث عفاف و حجاب گفت: دولت در ریشه‌یابی و پیدا کردن راه‌های اصلاح در موضوع پوشش و حجاب عملکرد خوبی داشته است اما در بعد عملی گاهی ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود که به عنوان مثال مانتوی بالای زانو نباید باشد و صدا و سیما هم در این زمینه کمک کند تا مردم حجاب استاندارد را بشناسند چراکه اگر کاستی‌هایی موجود باشد، خیلی از خانم‌ها و آقایان بدحجاب می‌شوند.

نماینده مردم تهران با تأکید بر لزوم آگاهی‌بخشی در بحث حجاب استاندارد گفت: اگر در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشیم، فکر می‌کنم 50 درصد مشکل حل می‌شود؛ به استثنای برخی ناهنجاری که می‌تواند ریشه سیاسی و روانی داشته باشد که نیروی انتظامی نیز می‌تواند در این زمینه ورود کند.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا بحث حجاب و عففا تنها مرتبط با عملکرد دولت است؟ گفت: قطعا این‌گونه نیست و بیش از 90 درصد موضوع کار فرهنگی است و به دولت ربطی ندارد منتها وظیفه دولت در بخش اجرایی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon