حسینی: در بدترین شرایط مالی قرار دارم اما آقایان عین خیال‌شان نیست


حسینی: در بدترین شرایط مالی قرار دارم اما آقایان عین خیال‌شان نیست

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط مالی که برای او پیش آمده ابراز ناراحتی کرد.

میثم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیتش در پرسپولیس، شایعه حضورش در لیست مازاد سرخپوشان برای فصل آینده، عدم حضورش در تیم ملی و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

* تسنیم: از طرف باشگاه پرسپولیس با تو برای تسویه حساب صحبت شده است؟

نه، خیلی وقت است از مسئولان باشگاه خبری ندارم. هیچ صحبتی با من برای تسویه حساب انجام نشده است.

* تسنیم: اما می‌گویند به باشگاه پرسپولیس پنج میلیارد پول تزریق شده است.

ما که پولی ندیدیم! من از قرارداد فصل پیشم 40 درصد گرفتم و در بدترین شرایط مالی خود در چند سال گذشته قرار دارم. متأسفانه در این وضعیت منزلم مورد سرقت قرار گرفته و حال مادرم هم خوب نیست. با این وجود آقایان عین خیال‌شان هم نیست و حالی از ما نمی‌پرسند.

* تسنیم: این روزها شایعه شده در لیست مازاد پرسپولیس قرار داری. این صحبت‌ها درست است؟

این حرف‌ها درست نیست، من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم ضمن اینکه از سال گذشته هم 60 درصد طلبکار هستم. در ضمن فکر می‌کنم عملکردم در پرسپولیس خوب بوده و دلیلی ندارد که نامم در فهرست مازاد قرار گیرد.

* تسنیم: می‌گویند اگر مهرداد پولادی در پرسپولیس بماند تو از این تیم جدا می‌شوی...

این هم از آن حرف‌هاست، فوتبال به این صحبت‌ها نیست. زمانی که به استقلال آمدم مهدی امیرآبادی و جواد شیرزاد هم‌پستی‌هایم بودند که هر دو نفر از من سابقه‌دارتر و اسم و رسم‌دارتر بودند ولی آنقدر در استقلال تلاش کردم که بازیکن فیکس این تیم شدم. من مرد روز‌های سخت هستم و همیشه با کمک خدا بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشتم.

* تسنیم: یعنی از عملکردت در پرسپولیس رضایت داری؟

چرا نداشته باشم؟ نه اشتباه فاحشی انجام دادم، نه مقصر گل و شکستی بودم، نه کمر تیم را شکستم، نه حاشیه اخلاقی داشتم و از همه هم کمتر پول گرفتم. من هیچ ابایی از رقابت کردن ندارم و باتوجه به شناختی که از دایی دارم می‌دانم به هرکسی که حقش باشد بازی می‌دهد.

* تسنیم: دیدن بازی‌‌های ایران در جام جهانی از تلویزیون چه حسی دارد؟

خیلی دوست داشتم برای جام جهانی به تیم ملی دعوت شوم اما نمی‌دانم چه شد، این هم از شانس بد من است. در ابتدای لیگ همه فکرم این بود که با درخشش در پرسپولیس به جام جهانی بروم اما قسمت نبود. من تلاشم را انجام دادم و دربازی‌های حساس مثل دربی و دیدار با فولاد و تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتم. ما در کنار هم بهترین خط دفاع لیگ شدیم و در طول فصل نوسان نداشتیم ولی آخر به تیم ملی دعوت نشدم. با این وجود برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم کشورم موفق باشد.

* تسنیم: فکر می‌کنی جای چه کسی در جام جهانی خالی باشد؟

مسلماً جای پیام صادقیان در تیم ملی خالی است. من کاری به حواشی او ندارم اما به نظرم از لحاظ فنی چیزی برای بازی کردن در جام جهانی کم نداشت و حقش بود مسافر برزیل شود اما مربیگری سلیقه‌ای است و کی‌روش تشخیص داده که صادقیان در تیم ملی نباشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon