فراخوان بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر آغاز شد

فراخوان بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: مشاور توانمندسازی و نوآوری نخبگان بنیاد ملی نخبگان از آغاز فراخوان بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حمید جمال الدینی با اشاره به فراخوان بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر اظهار داشت: در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های دولت، اسناد بالادستی و برنامه‌های توانمندی سازی، جذب و اثرگذاری نخبگان و استعدادهای برتر در جامعه، بنیاد ملی نخبگان تلاش کرده است که در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فکری و ایده‌های نخبگان در نقاط مورد نیاز کشور زمینه‌های توانمندسازی و بکارگیری این قشر را فراهم کند.

وی افزود:‌ براین اساس طی توافقی بین بنیاد ملی نخبگان و گروه صنعتی مپنا زمینه‌های جذب و بکارگیری از میان نخبگان و استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف و در زیر مجموعه‌های این گروه پس از انجام مصاحبه و بررسی‌های تخصصی فراهم شده است. لذا از تمامی نخبگان و استعدادهای برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان تقاضا می‌شود که جهت ثبت نام برای بکارگیری در این گروه صنعتی با مراجعه به سایت بنیاد ملی نخبگان به آدرس www.bmn.ir اطلاعات خود را در سامانه سامان ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، جمال الدینی در پایان خاطرنشان کرد:‌ مجموعه‌های صنعتی، آموزشی و اجرایی که درخواست به‌کارگیری نخبگان را دارند می‌توانند تقاضای خود را به بنیاد ملی نخبگان ارسال کنند تا پس از بررسی اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon