جریمه پیمانکاران بدحساب مسکن مهر آغاز شد


جریمه پیمانکاران بدحساب مسکن مهر آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند از آغاز جزیمه پیمانکاران بد حساب مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت:‌ پاسخی که متقاضیان مسکن‌مهر از مجموعه دولت انتظار دارند، تامین سریع و بدون وقفه خدمات این واحدها برای افتتاح و سکونت در آنهاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باران هاشم زهی با بیان این‌که پیش‌خریداران در دو سه ماه گذشته به دنبال تحولی که در سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن‌مهر و نظارت بیشتر بر کار پیمانکاران بوجود آمد، همراهی مناسبی در پرداخت مبالغ آورده‌نقدی داشته‌اند، خطاب به مدیران آب‌وفاضلاب، برق و شرکت گاز افزود: پاسخی که متقاضیان مسکن‌مهر از مجموعه دولت انتظار دارند، تامین سریع و بدون وقفه خدمات این واحدها برای افتتاح و سکونت در آنها است.

وی با بیان اینکه، پروسه جریمه پیمانکاران بدحساب و تاخیرکننده در مسکن‌مهر شهر پرند خبر داد خورده است، تاکید کرد: با هیچ یک از عوامل مسئول در مسکن‌مهر تعارف نخواهیم داشت و در جهت مصالح عمومی و رعایت حقوق بدیهی و محفوظ مردم، با کسانی که در این مسیر اختلال ایجاد می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده در دو ماه گذشته و جلب اعتماد پیش‌خریداران مسکن‌مهر هم‌اکنون همکاری خوبی در زمینه واریز آورده نقدی در حال انجام است، به طوری که پیش بینی می شود تا پایان امسال تعداد قابل توجهی از واحد های مسکن مهر را تحویل متقاضیان دهیم.

هاشم زهی با بیان اینکه حدود 20 هزار واحد مسکونی با تجهیزات لازم در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید گفت: با ایجاد فضای رقابتی بین سازندگان و مردم،  سازنده با جدیت پای کار است و برنامه زمان بندی تحویل واحد‌ها ارائه شده است. همچنین برای متقاضیان نیز پیامک پرداخت آورده‌نقدی ارسال شده و این روند ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این‌که مردم باید هر چه زودتر مبالغ آورده خود را  واریز کنند، افزود: مردم باید بدانند پرند در کشور اولین شهری به حساب می‌آید که جرائم تأخیر در تحویل واحدها را برای سازندگان عملیاتی کرده و از مبلغ آورده متقاضیان به نفع آنها کسر می‌کند.

هاشم‌زهی در مورد خدمات روبنایی مسکن مهر نیز گفت : در حال حاضر مجوز ساخت 20 مدرسه علاوه بر مدارسی که ساخته شده، صادر شده است. این در حالی است که مدرسه‌سازی تحت مسئولیت شرکت عمران نبوده و در اختیار آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: مناقصه های احداث پاساژها و مغازه های تجاری هم بزودی برگزار می شود. همچنین ساختمان پلیس راهور- ساختمان پایگاه بسیج- ساختمان ستاد نیروی انتظامی- 10 مسجد دیگر هم علاوه بر 15 مسجد موجود ساخته خواهند شد و شرکت عمران بنا به ضرورت و تأمین آسایش مردم و با مجوز وزارت راه و شهرسازی برای تأمین حداقل ها وارد عمل شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه