افشارزاده: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بازیکنان وسط فصل نروند

افشارزاده: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بازیکنان وسط فصل نروند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سال گذشته برخی بازیکنان بدون اطلاع سرمربی، تیم‌شان را در میانه‌های راه ترک کردند و باید برنامه‌ریزی انجام دهیم تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تفاوت‌ مسئولیت‌های گذشته‌اش در ورزش با مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: فوتبال ویژگی‌های خودش را دارد. با توجه به علاقمندی مردم به 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، حضور در این باشگاه نیاز به برنامه‌ریزی منطقی دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم و توقعات بالای مردم، انتظاراتی که از 2 تیم استقلال و پرسپولیس می‌رفت، برآورده نشد. به عنوان مثال، سال گذشته برخی از بازیکنان بدون اطلاع سرمربی، تیم‌شان را در میانه‌های راه ترک کردند، بنابراین باید برنامه‌ریزی کاملی انجام داد تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

مدیرعامل استقلال با اشاره به اقداماتش برای حل مشکلات این تیم تصریح کرد: در نخستین اقدام، قرار است از منابعی غیر از اسپانسر اصلی (اسپانسر 20 میلیارد تومانی) به باشگاه پول تزریق کنیم و به فکر برنامه‌ریزی مدون و قانونی برای استقلال باشیم.

افشارزاده درباره سرنوشت کارمندان ورزشگاه مرغوبکار اظهار داشت: پیش از حضور ما در استقلال، تربیت بدنی استان تهران مجموعه ورزشی مرغوبکار را از استقلال تحویل گرفته بود که تصمیم گرفتیم تعدیل نیرو انجام دهیم و تنها یکی دو نفر از کارمندان این مجموعه جذب باشگاه شوند. در ادامه کارهای مقدماتی برای فصل نقل‌ و انتقالات و جذب بازیکن را آغاز کرده‌ایم تا تیم خوبی برای فصل آینده ببندیم.

افشارزاده با اعلام این خبر که امیر قلعه‌نویی و علی نظری جویباری مامور مذاکره با بازیکنان در فصل نقل‌ و انتقالات خواهند بود، به تسنیم گفت: در تماس‌هایی که با اعضای هیئت مدیره داشتم، اعضا موافقت را برای حضور نظری جویباری در باشگاه استقلال را اعلام کردند و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما برای اینکه کار قانونی پیش برود در جلسه هیئت مدیره در خصوص نظری جویباری و فعالیت‌هایش تصمیم‌گیری می‌شود. پس از موافقت اعضای هیئت مدیره، حکم نظری جویباری را صادر می‌کنم.

وی عنوان کرد: قلعه‌نویی هنوز لیست بازیکنان فصل آینده را ارائه نداده و قرار است در جلسه بعدی هیئت مدیره شرکت کند و لیستش را بدهد. به هواداران استقلال قول می‌دهم هر آنچه در توان دارم و از مدیریت‌های گذشته یاد گرفته‌ام برای استقلال بگذارم تا فصل موفقی را سپری کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره تشکیل کمیته فنی این باشگاه تصریح کرد: می‌خواهیم افرادی عضو این کمیته شوند که در میانه‌های فصل مشکل‌ساز نشوند و تیم را رها نکنند. 

افشارزاده در مورد جلسه‌اش با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل فصل گذشته استقلال گفت: ایشان به باشگاه آمدند تا درباره مسائل مالی صحبت کنند. با توجه به تفاهمی که با همدیگر داریم در پی برطرف کردن مشکلات مالی استقلال هستیم. جا باید از زحمات ایشان تشکر کنم.

وی در خصوص حضور علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس در باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود توافق شده که 2 باشگاه از همدیگر بازیکن نگیرند، عنوان کرد: رحیمی دوست 40 ساله من است و به تازگی با هم آشنا نشده‌ایم. علاوه بر رفاقت، رحیمی همشهری و هم‌زبان من است. در جلسه با رحیمی صحبتی درباره مسائلی فنی و موضوع‌های دیگر نشد. 

افشارزاده در پایان به تسنیم گفت: با توجه به موقعیت پیش آمده، مدیرعاملی استقلال را پذیرفتم. امسال اوج مشکلات این باشگاه است. این را به این دلیل می‌گویم که بدهی 47 میلیاردی داریم و علاوه بر این موضوع باید چند بازیکن جدید هم جذب کنیم، با این حال سعی می‌کنیم مشکلات را حل کنیم تا در فصل آینده شاهد کسب نتایج خوبی باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon