آتش‌سوزی دربازار بزرگ شورا سنتر اردبیل


آتش‌سوزی دربازار بزرگ شورا سنتر اردبیل

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان آتش نشانی اردبیل گفت: اتش سوزی مجتمع بزرگ شورا سنتر اردبیل هیج تلفات جانی نداشته و تنها دو مغازه آسیب دیده اند.

فضیلت ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: آتش سوزی ظهر امروز مجتمع شواسنتر اردبیل با اعزام 5 اکیپ از ایستگاه های آتش نشانی اردبیل  مهار شد و بدون اینکه به  فرد خاصی  صدمه و لطمه ای وارد شود حریق مهار شده است.

وی شایعه کشته شدن  یک نفر را در این آتش سوزی تکذیب کردو افزود: هیچ تلفاتی این آتش سوزی به همراه نداشته ولی مغازه که محل فروش اسباب بازی و لباس زنانه بوده است به کل در حریق سوخته است.

وی علت این آتش سوزی را اتصالات برق و غفلت صاحبان مغازه در حریم آن و همچنین نبود کمپسول های آتشنشانی بیان کردو افزود: ما درنشستی که اخیرا با هیئت امنای بازار و اتحادیه های صنفی داشتیم  قرار شد همه مغازه ها به دستگاه های خاموش کن آتش مجهز شده و در کنار آن ایمن برداری و مراقبت های لازم و بازدیدهای دوره ای از اتصالات  برق برای رفع موارد مشکل انجام شود.

ابراهیمی گفت: مواردی همچون سهل انگاری در سیم کشی اتصلات غیر استاندارد الکتریکی و عدم  رعایت اصول ایمنی و آموزش کافی اهالی بازار از جمله عوامل خطر ساز در  ایمنی بازار است.

وی همچنین از تشکیل کار گروهای آتش نشانان داوطلب در بازار اردبیل خبر داد, و گفت: ما آمادگی داریم اعضای این گروه را آموزش بدهیم تا نحوه مقابله با آتش سوزی را یادگرفته ودر این باره سریع وارد به کار شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon