نمایش"عتیقه" از بروجرد به جشنواره تئاتر بین‌المللی خرمشهر راه یافت


نمایش"عتیقه" از بروجرد به جشنواره تئاتر بین‌المللی خرمشهر راه یافت

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد گفت: نمایش خیابانی "عتیقه" از شهرستان بروجرد با موضوع آثار و تبعات جنگ تحمیلی برای بازماندگان، به جشنواره تئاتر بین المللی فتح خرمشهر راه یافت.

نادر ارجمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بروجرد، اظهار کرد: نمایش خیابانی "عتیقه" از شهرستان بروجرد به جشنواره تئاتر بین المللی فتح خرمشهر راه یافت.

 وی افزود: این نمایش تنها نماینده گروه های نمایشی استان لرستان در هفدهمین جشنواره تئاتر بین المللی فتح خرمشهر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به موضوع این نمایش خیابانی بیان کرد: این نمایشنامه خیایانی به نویسندگی و کارگردانی "پژمان شاهوردی" و بازیگری "حدیث گودرزی" و "پژمان شاهوردی" با موضوع آثار و تبعات جنگ تحمیلی برای بازماندگان، خرداد ماه 93 در خرمشهر به روی صحنه می رود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای هنر در بروجرد تصریح کرد: هنرمندان بروجردی در زمینه فرهنگ و هنر استعداد و ظرفیت بالایی دارند که در سال های اخیر به خوبی این را نشان داده اند و در مسابقات کشوری و بین المللی مقام های زیادی را به دست آورده اند.

هفدهمین جشنواره تئاتر بین المللی فتح خرمشهر روزهای پنجم تا نهم خرداد ماه در خرمشهر برگزار می شود که 128 نمایشنامه به این جشنواره ارسال شده و از این تعداد 12 نمایش در بخش صحنه ای و 8 نمایشنامه در بخش خیابانی پذیرفته شده که نمایش "عتیقه" از بروجرد در طول جشنواره اجرا می شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon