همایش پیاده روی از پل قدیم تا پل مقاومت خرمشهر


همایش پیاده روی از پل قدیم تا پل مقاومت خرمشهر

خبرگزاری تسنیم: در آستانه سالروز فتح خرمشهر، هزاران نفر از مردم این شهرستان با شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی به گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان عملیات افتخار آفرین بیت‌المقدس پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، همایش پنجاه هزارنفری خانوادگی در آستانه سوم خرداد صبح امروز در خرمشهر برگزار شد و خانواده‌های خرمشهری, فاصله پل قدیم تا پل مقاومت خرمشهر را پیاده روی کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، در مراسم پایانی این همایش اظهار کرد: یاد و خاطره کسانی که حصار تن را شکافتند و در عملیات بیت المقدس حماسه آفریدند را گرامی می داریم.

فرامرز کیانی زاده، با اشاره به بیانات ولی امر مسلمین جهان درباره ورزش گفت: ایشان ورزش برای جوانان و نوجوانان را لازم و ضروری و برای پیرها واجب می‌دانند.

وی ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به ویژه سپاه پاسداران خرمشهر به بیان اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خرمشهر پرداخت و گفت: هدف نخست ما از برگزاری این همایش بزرگداشت شهدا و همه کسانی که حماسه بزرگ فتح خرمشهر را به وجود آوردند بوده است.

وی ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم خوزستان به ویژه خرمشهری‌ها را از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خرمشهر بیان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، همچنین از راه اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در شهرهای مختلف استان خبر داد و بیان کرد: این ایستگاه‌ها به منظور ایجاد نشاط و شادابی و ترویج ورزش در جامعه ایجاد می شود.

حمید سالمی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان نیز در این همایش بیان کرد: خدا را شاکریم که در چنین روزی در خرمشهر حضور داریم.

وی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی از کشورهای قدرتمند دنیا معرفی کرد و گفت: دلیل این اقتدار هم رهبری‌های ولی امر مسلمین جهان است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان یکی دیگر از دلایل اقتدار جمهوری اسلامی ایران را پشتیبانی ملت سلحشور ایران از انقلاب اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: استقبال باشکوه مردم از این همایش ضمن ایجاد نشاط و شادابی در بین خانواده ها نشان دهنده تجدید عهد و میثاق مردم سلحشور خرمشهر با شهدای دفاع مقدس است.

در این همایش از ورزشکاران افتخارآفرین خرمشهر، حمید شلهاوی زاده، آقای گل فوتبال نابینایان و کم بینایان جهان، احمدرضا خنفری قهرمان دوی 400 متر با مانع کشور و عبدالوهاب شاهخوره قهرمان 10 دوره مسابقات دو و میدانی تقدیر شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon