رودخانه کارون در خرمشهر لایروبی شد


رودخانه کارون در خرمشهر لایروبی شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار خرمشهر از لایروبی رودخانه کارون در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه برای ایجاد نشاط در چهره شهر خرمشهر و کاهش آلودگی رودخانه کارون انجام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، عبدالله حسینی صبح امروز در همایش پیاده روی خانوادگی خرمشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با بیان این که عملیات بیت المقدس منجر به آزادسازی خرمشهر شد اظهار کرد: یاد و خاطره دلاورمردان دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای فتح خرمشهر را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه ورزش‌های همگانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است افزود: بنابر توصیه های رهبر انقلاب این ورزش ها باید در بین مردم فراگیر شود.

رئیس شورای اداری خرمشهر در ادامه به بیان اقدامات انجام شده برای ایجاد نشاط در شهر خرمشهر پرداخت و گفت: با توجه به این که رودخانه زیبای کارون از خرمشهر می گذرد این رودخانه لایروبی شد.

وی راه اندازی وسایل ورزشی در معابر عمومی و پارک ها را از دیگر برنامه های انجام شده برای ایجاد نشاط  و شادابی در شهر خرمشهر اعلام کرد.

حسینی برگزاری ورزش‌های همگانی در روزهای جمعه را برنامه های نشاط آور در خرمشهر اعلام و بیان کرد: این برنامه با حضور اقشار گوناگون مردم هر هفته انجام می‌شود.

علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش با ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس گفت: یاد روزهایی که خرمشهری‌ها در مقابل دشمن مقاومت کردند هیچگاه در ذهن ملت ایران محو نمی‌شود.

وی حماسه فتح خرمشهر در عملیات الی بیت المقدس را فراموش نشدنی توصیف کرد و یاد و خاطره شهدای والامقام این عملیات را گرامی داشت.

انتهای پیام/ ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon