برگزاری نخستین گردهمایی علمی روابط‌عمومی‌ها در بوشهر


برگزاری نخستین گردهمایی علمی روابط‌عمومی‌ها در بوشهر

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: نخستین گردهمایی علمی و تخصصی روابط عمومی‌های استان بوشهر برای بررسی راهکارهای نقش روابط عمومی‌ها در توسعه و پیشرفت این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کریم جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد به عنوان یکی از ماندگارترین حماسه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در تاریخ نظام اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه هویت ملت ایران برآمده از حماسه فتح خرمشهر است  تصریح کرد: سوم خرداد الهام‌بخش تفکر و رفتار آن‌ها در صحنه‌هاى سیاسى، اجتماعى، نظامى و امنیتى و در برابر مداخله و تجاوز بیگانگان می‌باشد.

وی از برگزاری نخستین گردهمایی علمی و تخصصی روابط عمومی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این گردهمایی یکشنبه چهارم خرداد 1393 با حضور تمامی مسئولان روابط عمومی‌های استان برگزار می‌شود.

وی از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار بوشهر به عنوان میهمانان ویژه این گردهمایی نام برد و افزود: در این مراسم تمامی فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان حضور دارند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در راستای برگزاری این گردهمایی نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

جعفری با بیان اینکه از روابط عمومی‌هایی که در برگزاری این همایش همکاری داشته اند تقدیر می شود،  گفت: در این برنامه از سایت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های و تندیس نخستین گردهمایی علمی و تخصصی روابط عمومی استان بوشهر نیز در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر رونمایی می‌شود.

وی عنوان کرد: در این گردهمایی توسط سه استاد حوزه روابط عمومی و ارتباطات استان در زمینه چالش‌های روابط عمومی، روابط عمومی و رسانه، روابط عمومی از نگاه دیروز- امروز و فردا سخنرانی علمی و تخصصی  برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر ضمن دعوت از همه مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه اجرایی برای حضور در این گردهمایی افزود: امیدواریم این نشست گامی باشد برای هم افزایی درون سازمانی میان روابط عمومی‌ها و بهره بردن از فضای علمی تدارک دیده شده باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon