توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد آغاز شد

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد آغاز شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.azmoon.org نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

چنانچه داوطلبان در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه کردندلازم است بلافاصله به باجه رفع نقص در واحد دانشگاهی که به عنوان حوزه برگزاری انتخاب  کرده اند، مراجعه کنند.

زمان رفع نقص روزهای دوشنبه 5 خردادماه و چهارشنبه 7 خرداد، صبح ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 18 است.

مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه حوزه تهران برای برادران به آدرس  میدان امام حسین(ع) خیابان دماوند جنب بیمارستان بوعلی واحد تهران مرکزی(مجتمع دانشگاهی ولیعصر) است و حوزه خواهران به آدرس شهرک قدس میدان صنعت ابتدای خیابان ایران زمین رو بروی اداره برق واحد تهران مرکزی (دانشکده تربیت بدنی) است.

داوطلبان در نظر داشته باشند، از زمانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می‌کنند، می‌بایست شماره داوطلبی خود را یادداشت کرده  و آن را تاپایان زمان اعلام نتایج نگهداری کنند تا برای دریافت کارنامه از پایگاه اینترنتی مرکزآزمون دچار مشکل نشوند.

آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته امسال در 6 نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه مورخ 8 ، 9 و 10 خردادماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

در این آزمون بیش از 550 هزار نفر داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که حدود 149 هزار نفر پذیرفته می‌شوند که نسبت به سال قبل بیش از 3 هزار نفر افزایش ظرفیت داشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon