مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

خبرگزاری تسنیم: با حکم وزیر راه و شهرسازی، سید محمدحسین ملائک به عنوان مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی، منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت راه وشهرسازی، در حکم عباس آخوندی، خطاب به سید محمدحسین ملائک آمده است: نظر به تعهد ، سوابق برجسته و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی، منصوب می‌شوید.

 در ادامه این حکم، وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی در انجام ماموریت محول شده، موارد ذیل را مورد توجه ویژه قرار دهد:

برنامه‌ریزی، هماهنگی، انسجام، پیگیری و نظارت بر کلیه فعالیت‌های خارجی از طریق رایزنی، مشارکت و همکاری بخش‌های ذیربط . معاونان، مدیران عامل و رؤسای محترم سازمان‌های تابعه همکاری و هماهنگی لازم را با شما خواهند د اشت.

 تلاش در جهت توسعه و گسترش همکاری‌ها با کشورهای هدف و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی منطقه‌ای و بین‌المللی ذیربط، بمنظور تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده در همکاری‌های فنی و تامین مالی پروژه‌های زیربنائی مورد نظر.

اهتمام لازم به‌منظور ایجاد زمینه حضور گسترده‌تر کیفی و کمی شرکت‌های صدور خدمات فنی و مهندسی کشور در پروژه‌های اجرائی و مشاوره‌ای سایر کشورها و همچنین تلاش جهت رفع موانع موجود در داخل کشور جهت تحقق این امر.

تلاش در جهت بالفعل نمودن جایگاه راهبردی کشورمان در موضوع دالان‌های حمل و نقل منطقه‌ای و بین‌المللی از طریق فراهم آوردن زمینه تفاهمات لازم و اجرائی نمودن توافقات در این زمینه با سایر شرکاء منطقه‌ای و سازمان‌های ذی‌ربط.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه