گزارش رسمی نعمت‌زاده و سیف درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی به ۲ هفته آینده موکول شد

گزارش رسمی نعمت‌زاده و سیف درباره رانت 650 میلیون یورویی به 2 هفته آینده موکول شد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش رسمی وزیر صنعت و رئیس کل بانک مرکزی از رانت ۶۵۰ میلیون یورویی به بعد از تعطیلات مجلس موکول شد.

عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با زمان بررسی رانت 650 میلیون یورویی در کمیسیون اقتصادی مجلس، اظهار داشت: بنا بود این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی در هفته جاری برگزار شود ولی بخاطر تعطیلات و بررسی قانون جامع مالیاتی در این کمیسیون این امکان فراهم نشد.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی در حال بررسی قانون جامع مالیاتی است، افزود: متأسفانه در هفته جاری مجلس فرصت بررسی رانت 650 میلیون یورویی را ندارد و این موضوع به زمان دیگری موکول شده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در اولین فرصت بعد از تعطیلات مجلس آقایان سیف و نعمت زاده با حضور در کمیسیون اقتصادی گزارش رسمی خود را درباره رانت 650 میلیون یورویی مطرح می کنند و بعد بررسی به صحن ارجاع داده می شود.

رجبی همچنین درباره توضیحات مسئولان دولتی در این خصوص تصریح کرد: آقایان همچنان همان حرف‌های قبلی را درباره رانت 650 میلیون یورویی تکرار کرده و می گویند "ما این امتیاز را از طریق فراخوان به این تاجر داده‌ایم".

وی گفت: اما توضیحات وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی در اینباره قابل قبول نیست و به همین خاطر از آنها خواسته‌ایم تا گزارش رسمی و مکتوب خود را درباره رانت داده شده به این تاجر در کمیسیون قرائت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه