راه‌اندازی تارنمای شورای روابط عمومی استان بوشهر


راه‌اندازی تارنمای شورای روابط عمومی استان بوشهر

خبرگزاری تسنیم: با حضور استاندار بوشهر تارنما و پایگاه اطلاع رسانی شورای روابط عمومی استان بوشهر به آدرس www.prbu.ir راه‌اندازی و فعالیت آن در استان آغازشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در نخستین گردهمایی علمی و تخصصی روابط عمومی استان بوشهر،ظهر امروز از تارنما و پایگاه اطلاع رسانی شورای روابط عمومی استان بوشهرwww.prbu.ir  توسط استاندار بوشهر رونمایی و راه‌اندازی شد.

استاندار بوشهر در این آیین با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در تکریم مردم از ویژگی‌های روابط عمومی موفق است اظهار کرد: ابتکار، خلاقیت برای تاثیرگذاری و احترام به مردم و رعایت شان و جایگاه آنان از ویژگی‌های یک روابط عمومی موفق است.

  مصطفی سالاری بر تعامل دو سویه مدیران دستگاهها با روابط عمومی‌ها تاکید و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و بخشداران و روابط عمومی‌ها ارتباط با رسانه‌ها را تقویت کرده و تعاملی دو طرفه ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها رسالت سترگی بر عهده دارند و باید با سعه صدر به وظایف و تعهدات خود در برابر مردم و دولت عمل کنند و از تلافی نقدهای غیرمنصفانه خودداری کنند.

استاندار بوشهر گفت: در استان بوشهر معتقد به حذف، محدود و محروم کردن فرد یا حوزه‌ای نیستم و هیچ ورودی در این عرصه نداشته‌ایم و ندارم و از هر کس که توان مدیریت داشته باشد استفاده می‌شود.

سالاری تصریح کرد: به دعواهای گروهی و جناحی کاری نداریم و این امر در تصمیم‌گیری‌ها هیچ تاثیر و دخالتی ندارد و با چتر گسترده نظام از ظرفیت همه منابع انسانی استان بهره می‌بریم.

وی گفت: مدیران از روابط عمومی‌ها حمایت جدی کنند و روابط عمومی‌ها نیز فعال‌تر، قوی‌تر و موثرتر و با برنامه‌تر و با بهره‌گیری هر چه بیشتر از تجهیرات و امکانات گام برداند به گونه‌ای که در این راستا فضایی شکل گیرد که اقدامات دولت به مردم و دغدغه‌های مردم به دولت به نحو مطلوی منتقل و منعکس شود.

در این مراسم از روابط عمومی‌های اداره کل ورزش و جوانان، پارس شمالی، بنادر و دریانوردی، جهاد کشاورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت گاز استان بوشهر به عنوان روابط عمومی‌های برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon