نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها باید خوشبینانه شود


نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها باید خوشبینانه شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر گفت: نگاه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی به روابط عمومی نگاه ابزاری است که باید این نگاه خوشبینانه شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس قلی‌پورظهر امروز در جمع مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان بوشهربر توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان بازوی مدیران تاکید و اظهار کرد: برخی از مدیران به روابط عمومی‌ها بعنوان یک فرد مزاحم و برخی دیگر تنها برای تبلیغات و تشریفات نگاه می‌کنند و به جایگاه تخصصی و مهم آن توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه نگاه اغلب مدیران دستگاه‌های اجرایی به روابط عمومی نگاه ابزاری است، تصریح کرد: نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها باید خوشبینانه باشد.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهرنبود جایگاه مناسب برای روابط عمومی‌ها را یکی از مشکلات مهم این جایگاه  دانست و افزود: امروز بیشتر روابط عمومی‌ها کارشناس یا کارشناس مسئول هستند و کمتر در جایگاه مدیر و مشاوری که حق رای داشته باشد قرار دارند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی یک صنعت و اندیشه است تصریح کرد: بحث روابط عمومی در کشور بصورت حرفه‌ای نیست این درحالی است که روابط عمومی یک صنعت، فرهنگ و اندیشه است.

مدیرکل رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر افزود: مهم‌ترین اصل در روابط عمومی این است که از خدمات حرفه‌ای برخوردار باشد و بتواند از خدمات حرفه‌ای بیرون استفاده کند.

قلی‌پور با بیان اینکه روابط عمومی باید سخنگوی دستگاه اجرایی باشد بیان کرد: مسئولان روابط عمومی باید پژوهش محور باشند این درحالی است که بیشتر آنها توجیه‌گر هستند.

مدیرکل رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر گفت: مجموعه روابط عمومی‌ها باید بتوانند تدبیر، امید، توسعه و اعتدال را در جامعه توسعه دهند.

وی تاکید کرد: مسئولان روابط عمومی به‌عنوان قلب سازمان پاکی، عشق، محبت، همدلی و همبستگی را به سازمان وارد و ناامیدی را از سازمان بیرون می‌برند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon