افزایش ۱۰ درصدی کرایه‌های قم تا پایان خرداد ماه


افزایش 10 درصدی کرایه‌های قم تا پایان خرداد ماه

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم گفت: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها بعد از مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها احتمالا بین ۵ الی ۱۰ درصد دیگر افزایش می‌یابد که میزان دقیق این افزایش تا آخر خرداد مشخص می‌شود.

مرتضی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، درباره افزایش نرخ تاکسی اظهار کرد: هیچ کدام از سه دسته تاکسی خطی، گردشی و بیسیم حق دریافت کرایه اضافی تا قبل از اعلام رسمی نرخ افزایش کرایه‌ها را ندارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم افزود: در حال حاضر نرخ کرایه تاکسی‌های خطی به صورت برچسب بر روی شیشه نصب شده است رانندگان تاکسی موظف هستند مطابق با‌‌ همان نرخ‌های تعیین شده از مسافران کرایه دریافت کنند.

وی عنوان کرد: تاکسی‌های گردشی و بیسیم نیز موظف هستند تنها با استفاده از تاکسی متر و مطابق آن از مسافران کرایه دریافت کنند.

عزتی تصریح کرد: در سال جدید میانگین افزایش نرخ تاکسی 22. 5 درصد به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسیده است که بعد از هدفمندی مرحله دوم یارانه‌ها در حال پیگیری است که مصوبات قانونی خود را دریافت کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم بیان کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها بعد از مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها احتمالا بین 5 الی 10 درصد دیگر افزایش می‌یابد که میزان دقیق این افزایش تا آخر خرداد مشخص می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده دریافت کرایه تاکسی اضافه از سوی تاکسیرانان می‌توانند با برداشتن کد چهار رقمی که در سه طرف تاکسی نوشته شده است شکایات خود را به شماره‌های 36628800-36656554 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon