بسته سوم تحول سلامت هفته آینده اجرا می‌شود

بسته سوم تحول سلامت هفته آینده اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت با بیان اینکه بخش خصوصی نگران ادامه طرح تحول سلامت نباشند، از تضمین اعتبارات اجرای این طرح خبر داد و گفت: بسته سوم طرح تحول سلامت، شامل حمایت از بیماران صعب العلاج و ارتقای کیفیت ویزیت دولتی هفته آینده اجرا می‌شود.

سید حسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که پس از اجرای طرح تحول سلامت و افزایش مراجعات بیماران به بخش‌های دولتی، عنوان می‌شود که این مسئله باعث نگرانی بخش‌های خصوصی از کاهش مراجعات و همچنین، واکنش ذی‌نفعان در این حوزه می‌شود، آیا برای این مقوله فکری شده است، اظهار داشت: خیر، این‌طور نیست، مسلماً طرح تحول در آینده به‌نفع بخش‌های خصوصی هم خواهد شد، چون برای نوع مراجعات فکر شده است، البته ما برای میزان مراجعات مردم به بخش‌های دولتی پیش‌بینی‌های بیشتری نسبت به آمارهای کنونی داشتیم، بنابراین آمار مراجعات مردم به بخش‌های دولتی پس از اجرای طرح تحول سلامت آن‌قدر هم بالا نیست.

آغاز اجرای بسته سوم تحول سلامت، از 15 خرداد

هاشمی با اشاره به اینکه این مسائلی که عنوان می‌شود طرح تحول سلامت به بخش خصوصی آسیب وارد می‌کند مسائل حاشیه‌ای است که نباید رسانه‌ها به آن بپردازند، افزود: ان‌شاءالله بسته جدید طرح تحول سلامت را از روز 15 خرداد آغاز می‌کنیم. «بسته سوم طرح تحول نظام سلامت شامل حمایت از بیماران صعب العلاج و ارتقای کیفیت ویزیت در درمانگاه‌های دولتی است».

کسی نگران اعتبار نباشد

وزیر بهداشت در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا برای ادامه طرح تحول سلامت در ماه‌ها و سال‌های دیگر فکری برای بودجه آن شده است، زیرا نگرانی‌هایی در این باره وجود دارد، خاطرنشان کرد: کسی نگران نباشد، به هر حال برای طرح تحول سلامت فکر و کار کارشناسی شده است و مطمئناً اعتبار آن هم فراهم می‌شود. بنابراین مردم نگران اعتبار ادامه طرح تحول سلامت نباشند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon