افشارزاده: قلعه‌نویی هر چیزی را که ما بگوییم امضا می‌کند

افشارزاده: قلعه‌نویی هر چیزی را که ما بگوییم امضا می‌کند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که در بحث تمدید قرارداد قلعه‌نویی هر چیزی که از سوی باشگاه اعلام شود، سرمربی تیم آن را امضا خواهد کرد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت باشگاه استقلال در مدت زمان حضورش اظهار داشت: طبق معمول همیشه کارهای‌مان را انجام می‌دهیم تا روند حرکتی‌مان رو به جلو باشد.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت آبی‌پوشان و شرایط این باشگاه از امضای قرارداد امیر قلعه‌نویی در چند روز آینده خبر داد و افزود: نگرانی‌هایی که در خصوص قلعه‌نویی و امضای قراردادش وجود دارد به زودی حل خواهد شد و وی در اولین فرصت قراردادش را ثبت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی قصد دارد با آبی‌پوشان قرارداد سفید امضا کند، خاطرنشان کرد: چرا باید سفید امضا کنیم؟ بالاخره مبلغی مشخص خواهد شد و هر مبلغی که ما بگوییم آقای قلعه‌نویی امضا خواهد کرد. برای این مربی مبلغ به هیچ‌وجه مهم نیست و در این مسائل مشکلی با هم نداریم.

«امیر قلعه‌نویی قرار است با چه مبلغی قراردادش را با استقلالی‌ها تمدید کند؟» وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم گفت: طبق معمول همیشه و با مبلغ واقعی این کار صورت خواهد گرفت. همه چیز در باشگاه استقلال روی روال عادی خواهد بود.

افشارزاده درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان این باشگاه با محمد نوری، کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس مذاکره کرده‌اند عنوان کرد: در این خصوص باید اجازه بدهید همه چیز روشن شود. نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدهم و مثلاً بگویم بله یا خیر! درباره افراد به هیچ‌وجه از من سؤال نکنید و اسمی نیاورید، چون تا چیزی مشخص نشود من درباره آن صحبت نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه مرتب در جریان کارهای این باشگاه و مذاکرات مسئول نقل‌وانتقالات آبی‌ها با بازیکنان مدنظر قرار می‌گیرد، ادامه داد: صحبت کردن درباره نقل‌وانتقالات و اسم بردن از بازیکنان در شرایط فعلی خوب نیست. این مسائل برای باشگاه، افرادی که مسئول نقل‌وانتقالات هستند و ورزشکارانی که با ما در حال مذاکره هستند به صلاحِ نیست و بهتر است در این خصوص صحبتی نکنم.

«رقیب سنتی استقلال پیش از مشخص شدن وضعیت این باشگاه فعالیت خود را در نقل‌وانتقالات آغاز کرد. نگران نیستید در نقل‌وانتقالات از پرسپولیس عقب بمانید؟» وی در واکنش به این سؤال تاکید کرد: ما هم کارمان را انجام می‌دهیم و از مدت‌ها پیش نقل‌وانتقالات را آغاز کرده‌ایم. نگران این موضوع نیستیم.

افشارزاده درباره اینکه هواداران استقلال خواستار بسته شدن یک تیم قدرتمند هستند، گفت: وقتی که تیم کامل شد همه چیز در این خصوص مشخص می‌شود و همان موقع درباره این موضوع صحبت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص سقف بودجه تعیین شده از سوی سازمان لیگ اظهار داشت: سازمان لیگ سقف بودجه 15 میلیاردی تعیین کرده و ما هم همان چیزی که سازمان لیگ اعلام کرده را رعایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon