وزیر صنعت:قانون اصناف مشکل دارد

وزیر صنعت:قانون اصناف مشکل دارد

خبرگزاری تسنیم:وزیر صنعت با تاکید بر این که قانون اصناف ایراد دارد که باید رفع شود،درباره قانون انتزاع وظایف بخش کشاورزی از صنعت گفت: در این راستا طبق ضوابط تعیین شده عمل خواهیم کرد و امیدواریم با همکاری وزارت جهاد کشاورزی فعالیتها زودتر اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا نعمت زاده با بیان اینکه از لحاظ ساختاری نیازمند ایجاد تحولی بزرگ در موضوع تجارت داخلی کشور هستیم افزود: تحقق این امر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان و تدوین سیاست گذاریهای درست است.

وزیر صنعت در گردهمایی رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استانهای کشور با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه بازرگانی صورت گرفته است اما کافی نیست تصریح کرد : در این راستا نوآوری، بهبود سیستمها و نظامات از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که در شاخه بازرگانی بیشتر بر روی سنتها به پیش رفتیم.

وی افزود: با بهره‌مندی از نوآوری و خلق ایده‌های نو و با بکارگیری از مشاوران حاذق می‌توانیم این بخش از اقتصاد کشور را که سهم بسزایی در افزایش تولید ناخالص داخلی به همراه دارد از طریق بازدهی و ساماندهی مناسب ایجاد کنیم.
وی در ادامه سخنان خود به برخی مباحث مهم در عرصه بازرگانی داخلی اشاره کرد و گفت: قانون اصناف شامل ایراداتی است که آن هم به دلیل نبود تفکر منسجم اقتصادی مشکلاتی را به همراه دارد.
نعمت‌زاده گفت: اصلاح قانون اصناف از موضوعاتی است که باید برای بهبود آن اقدام کرد.
وی به موضوع قانون انتزاع وظایف بخش کشاورزی از بخش صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: در این راستا طبق ضوابط تعیین شده عمل خواهیم کرد که امیدواریم با همکاری و تعامل سازمانده با وزارت جهاد کشاورزی هر چه زودتر مراتب اجرایی شدن فعالیت‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه