برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در همدان


برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در همدان

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل نمایشگاه بین المللی همدان گفت نمایشگاه لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و تجهیزات آشپزخانه با نگاه تخصصی و با رویکرد رونق اقتصادی در محل نمایشگاه های بین المللی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدانبه نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، حسین الماسی مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی همدان اظهار کرد : چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی سیستم‌های صوتی و تصویری و پنجمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه به طور همزمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با شرکت 70 واحد برگزار شده است.

وی گفت : در این نمایشگاه از استان‌های همدان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، کرمان و اصفهان تولیدکنندگان و یا نمایندگی شرکت‌های معروف خارجی حضور دارند.

الماسی عنوان کرد : نمایشگاه با هدف ایجاد فضای رقابتی میان تولیدات داخلی و خارجی، ایجاد فضایی مطمئن برای آشنایی بیشتر و بدون واسطه خریداران و متخصصان با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع را فراهم کرده و یک هدف غایی نیز دارد و آن ارتقای کیفیت محصولات تولید داخلی برای رقابت با کالاهای خارجی است.

وی گفت : هدفگذاری نمایشگاه براساس اصول تخصصی در برگزاری نمایشگاه‌ها صورت گرفته و باید دید که برگزارکنندگان نمایشگاه چقدر در نیل به این اهداف موفق بوده‌اند.

وی با بیان اینکه نمایندگی‌های حاضر در نمایشگاه یک نمونه از آخرین فناوری جدید را ارائه کرده‌اند، ابراز کرد: هدفگذاری ما در نمایشگاه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی است مگر به جز چند نمایشگاه مانند طرح ضیافت، پاییز و بهاره که اتاق اصناف برگزار می‌کند و امیدوارم بتوانیم این گونه نمایشگاه‌ها را که با هدف تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالاست را از نمایشگاه بین‌المللی به مکان دیگری انتقال دهیم و فقط نمایشگاه‌های تخصصی را برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در بخش دیگری از سخنان خود به سایت جدید نمایشگاه اشاره کرد و گفت: سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان در مساحتی بالغ بر 20 هکتار در حال احداث است که کار طراحی سایت به طور کامل انجام شده و به زودی دیوارکشی محوطه آغاز می‌شود.

وی گفت : در فاز نخست احداث یکی از سالن‌ها انجام می‌شود که امیدواریم حداقل ظرف دو سال و حداکثر سه سال سایت جدید آماده برگزاری نمایشگاه شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon